Wojkowice, dnia 08.10.2013r.
GMINA WOJKOWICE
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290”a”
42-580 Wojkowice
tel. (0-32) 769-50-69
fax. (0-32) 769-50-73
Do wszystkich uczestników postępowania
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wykonawcach wykluczonych z postępowania, ofertach odrzuconych
Nasz znak – ZP/WK.RGK.271.9.2013
I. Tryb i rodzaj zamówienia :
1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane;
2. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony;
3. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach.”
4. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach o łącznej powierzchni 12,8 ha, polegająca na:
- przebudowie głównego wejścia do parku poprzez wymianę nawierzchni placu, schodów terenowych (588,2 m2), reprezentacyjnej fontanny z atrakcjami oraz małej architektury - Etap 1.
- budowie nowej nawierzchni alei głównej, w tym utworzenie schodów terenowych z obejściami dla niepełnosprawnych, placu przy amfiteatrze wraz z mapą polski z kostki brukowej do celów edukacyjnych, małej architektury (ławki z oparciami- 25 szt., ławki bez oparć- 12 szt. i kosze na śmieci -17 szt.) oraz przebudowie instalacji oświetleniowej ( 4.243,4 m2) - Etap 2.
- wymianie nawierzchni alei wzdłuż ulicy Plaka, wraz z utworzeniem dodatkowych miejsc wypoczynku w kształcie klombów obsadzonych krzewami i drzewami ozdobnymi (4 szt.) i małą architekturą (ławki z oparciami - 21 szt. i kosze na śmieci – 27 szt.), wymianie nawierzchni parkingu wraz z jego poszerzeniem (2.190 m2) - Etap 3.
- wymianie nawierzchni alei wzdłuż ulicy Sobieskiego wraz z małą architekturą (ławki z oparciami - 6 szt. i kosze na śmieci -3 szt.) oraz parkingu przy budynku Urzędu Miasta (1.680 m2)- Etap 4.
- przebudowie placu zabaw z dojściami, w tym wymianie nawierzchni, montażu 20 nowych urządzeń dla dzieci ławek z oparciami (21 szt.) i bez oparć (16 szt.), koszy na śmieci (16 szt.) (3.382 m2) - Etap 5.
- budowie nowych ścieżek rowerowych, ścieżek pieszo-jezdnych i pieszych na terenie parku wraz z małą architekturą (ławki z oparciami-8 szt. i kosze na śmieci – 8 szt.), (4.112,6 m2) - Etap 6.
- budowie ścieżki zdrowia o długości 755 m z 10 placami i urządzeniami sportowymi, ścieżki edukacyjnej o długości 750 m z placami wraz z tablicami informacyjnymi o treści edukacyjnej (13 szt.) oraz kącika szachowego z 3 sztukami zestawów do gry w szachy wraz z małą architekturą (ławki z oparciami-11 szt. i kosze na śmieci - 4 szt.) (3.043,4 m2) - Etap 7.
Zadanie obejmuje:
- budowę 8 obiektów: mapa Polski, plac zabaw, 2 ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-jezdne (etap VI), ścieżka zdrowia, ścieżka edukacyjna, kącik szachowy, o pow. 10713,0 m2.
- przebudowę 4 obiektów: główne wejście do parku, aleja główna, aleja wzdłuż ulicy Plaka, aleja wzdłuż ulicy Sobieskiego, o pow. 8526,6 m2 -przystosowanie 3 obiektów do potrzeb osób niepełnosprawnych: 2 parkingi, ciągi piesze, -wymianę 1043,0 m2 nawierzchni parkingów, z 5 miejscami parkingowymi, -montaż 265 szt. elementów małej architektury, na pow. 18196,6 m2, w tym: 136 szt. ławek parkowych, 75 szt. koszy na śmieci, 24 szt. tablic informacyjnych i edukacyjnych, 20 szt. urządzeń dla dzieci i 10 szt. urządzeń sportowych. Łącznie w ramach projektu zaprojektowano przebudowę 19.239,6 m2 nawierzchni parku, na cele wypoczynku, rekreacji i edukacji.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.08.2013r.,
numer ogłoszenia - 335988 – 2013.
II. Wybór oferty :
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.), zwanej dalej
„Ustawą” Zamawiający – Gmina Wojkowice, Urząd Miasta Wojkowice, 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4 złożoną przez:
K R I S B U D Sp. z o.o.
ul. 22 Lipca 58, 32-540 T r z e b i n i a
Cena (brutto) - 5 729 709,38 zł
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 8 złożonych ofert, 6 ofert ważnych nie podlegających odrzuceniu, 2 ofert odrzuconych - uzyskała największą ilość punktów to jest – 100,00 - oferując najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W postępowaniu zgodnie ze SIWZ zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa (brutto) – 100 punktów.
III. Wykonawcy wykluczeni, oferty odrzucone
1. Zamawiający zawiadamia, że działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wyklucza i odrzuca z postępowania ofertę nr 2 Wykonawcy:
GAZOPLAST Sp. z o.o.
ul. Ułańska 19, 42-600 Tarnowskie Góry
Uzasadnienie prawne i faktyczne wykluczenia i odrzucenia oferty w/w Wykonawcy
Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy – Prawo zamówień publicznych, gdyż Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 w powiązaniu z art. 89 ust. 1 pkt 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający działając zgodnie z treścią art. 85 ust. 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócił się pismem znak ZP/WK.RGK.271.9.2013 z dnia 30.09.2013r. z prośbą
do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 15 dni, tj. do dnia 20.10.2013 r. oraz przedłużenie okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, Wykonawca złożył oświadczenie, iż nie wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o okres kolejnych 15 dni. Nie wniósł wadium na przedłużony okres związania ofertą.
2. Zamawiający zawiadamia, że działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wyklucza i odrzuca z postępowania ofertę nr 5 Wykonawcy:
C E L M A R Sp. z o.o.
ul. św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 B y t o m
Uzasadnienie prawne i faktyczne wykluczenia i odrzucenia oferty w/w Wykonawcy
Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy art. 24 ust. 2 pkt. 2) ustawy – Prawo zamówień publicznych, gdyż Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 w powiązaniu z art. 89 ust. 1 pkt. 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający działając na mocy art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami ) żądał od wykonawców wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert.
W ww. terminie Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium.
W związku z powyższym oferta podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 2 pkt 2.
Na podstawie art. 24 ust. 4 w powiązaniu z art. 89 ust. 1 pkt. 5) ustawy – Prawo zamówień publicznych ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Streszczenia oceny i porównania złożonych ofert, zawierające punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium oceny ofert:
Nr oferty
|
Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy
|
Cena (brutto)
|
Ilość punktów
|
1.
|
Firma Usługowo-Handlowa – Maciej Dobosz
ul. Kuźniczka 32, 42-160 Krzepice
|
5 802 331,68 zł
|
98,74
|
2.
|
GAZOPLAST Sp. z o.o.
ul. Ułańska 19, 42-600 Tarnowskie Góry
|
oferta odrzucona
|
3.
|
REMONT-EX Firma Prywatna Marek Gajewski
ul. Larysza 11, 44-200 Rybnik
|
5 951 040,32 zł
|
96,28
|
4.
|
KRISBUD Sp. z o.o.
ul. 22 Lipca 58, 32-540 Trzebinia
|
5 729 709,38 zł
|
100,00
|
5.
|
CELMAR Sp. z o.o.
ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom
|
Wykonawca wykluczony,
oferta odrzucona
|
6.
|
Zakład Robót Specjalistycznych - Rafał Szostak
ul. Lompy 4, 43-200 Pszczyna
|
6 953 874,47 zł
|
82,39
|
7.
|
P.P.U.H. „REDOM” Żak Przemysław
ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza
|
6 905 642,01 zł
|
82,97
|
8.
|
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze
|
5 954 774,44 zł
|
96,22
|
Jednocześnie informujemy, iż na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2) w/w ustawy, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|