logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Dla rozwoju infrastruktury i środowiska
                                                                                                                                                                                                                                                
 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
(Dyrektywa 2004/18/WE)
 
Odtworzenie nawierzchni dróg i chodników po wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach
 
 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Wojkowice Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 290A
Miejscowość: Wojkowice Kod pocztowy: 42-580 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 0327695066
Osoba do kontaktów: Justyna Cieślińska-Potrawa
E-mail: jrp@wojkowice.pl Faks: +48 0327695073
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) www.wojkowice.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____
Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna: (proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Odtworzenie nawierzchni dróg i chodników po wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług:
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
X Roboty budowlane Dostawy Usługi
X Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr: _____
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
W przypadku zamówień na usługi
kategorii 17-27 – zob. załącznik
C1 – czy zgadzają się Państwo na
publikację niniejszego ogłoszenia?
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Wojkowice
Kod NUTS: PL22A
II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odtworzenia nawierzchni dróg i chodników po wybudowanej sieci
kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach
Zakres robót obejmuje następujące elementy:
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty rozbiórkowe,
- Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża,
- Warstwa filtracyjno – odcinająca,
- Podbudowa z kruszywa/tłucznia,
- Podbudowa z asfaltobetonu,
- Warstwa wiążąca z asfaltobetonu,
- Warstwa ścieralna z asfaltobetonu,
- Nawierzchnia ścieralna z kostki betonowej,
- Nawierzchnia z płyt chodnikowych
- Nawierzchnia z kruszywa,
- Obramowanie nawierzchni,
- Odtworzenie przepustów,
- Roboty instalacyjne: w zakresie kanalizacji sanitarnej - końcowa zabudowa studni wraz z regulacją; w
zakresie kanalizacji deszczowej – końcowa zabudowa studni wraz z regulacją, odbudowa istniejących wpustów
ulicznych,
- Odtworzenie latarni w rejonie skrzyżowania ulicy Fabrycznej z ulicą Wasilewskiej.
Odtworzenie nawierzchni należy wykonać zgodnie z projektem odtworzenia – plany sytuacyjne, przekroje
konstrukcyjne (typowe).
Nawierzchnia asfaltowa KR1
- w-wa odcinająco-odsączająca z piasku (podsypka piaskowa) – gr. 15cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego /tłucznia (0/63) – gr. 20cm,
- w-wa wiążąca z asfaltobetonu (0/20,0) – gr. 5cm,
- w-wa ścieralna z asfaltobetonu (0/12,8) – gr. 4cm,
Odtworzenie nawierzchni pod wiaduktem kolejowym nr 2 należy wykonać w sposób zapewniający światło pod
wiaduktem do wysokości minimum 3,80m
Podjazd:
Nawierzchnia z kostki betonowej
- w-wa odcinająco-odsączająca z piasku (podsypka piaskowa) – gr. 10cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego /tłuczeń (0/31,5) – gr. 20cm
- podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3cm,
- kostka betonowa, klinkierowa lub trylinka – gr. 8cm,
Kostka klinkierowa zostanie przekazana przez Zamawiającego.
Chodnik/pobocze:
Nawierzchnia z kostki betonowej
- w-wa odcinająco-odsączająca z piasku (podsypka piaskowa) – gr. 10cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego /tłuczeń (0/31,5) – gr. 15cm,
- podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3cm,
- kostka betonowa podwójne „T” (szara) – gr. 8cm.
Obramowanie nawierzchni
- Krawężnik betonowy
- Krawężniki betonowy 15x30cm,
- Krawężnik betonowy najazdowy 15x22cm,
- Krawężnik betonowy wtopiony 15x25cm,
- Podsypka cementowo-piaskowa – gr.3cm,
- Ława betonowa z oporem 30x30cm z bet. C20/25 (B-25) – pod krawężnik,
- Obrzeże betonowe,
- Obrzeże betonowe 30x8cm,
- Podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3cm,
- Ława betonowa 15x10cm z bet. C15/20 (B-20),
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy.
Uwaga:
Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej
realizowane były w okresie od 1.8.2012r. do 27.3.2013r. Rurociąg został zasypany do poziomu układu
drogowego, w celu zabezpieczenia. Z uwagi na to, nawierzchnia narażona była na oddziaływanie
niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji
lokalnej placu budowy i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, ponieważ zobowiązany jest zawrzeć w cenie
oferty wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, również te, których nie można było
przewidzieć na etapie projektowania.
W cenę oferty muszą być wliczone koszty niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z technologią robót
oraz podatki i opłaty.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 45233220
Dodatkowe przedmioty 45233223
45233253
45233142
II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak nie
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Wartość: 1429465.98
Waluta: PLN
albo:
wg stawki
23.00
Najniższa oferta: _____ i
najwyższa oferta: _____
Waluta:
brana pod uwagę
wg stawki
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna przyspieszona
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2
w załączniku D1)
Uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej (Dz.U.. UE): proszę
wypełnić załącznik D1
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
Kryteria Waga
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną tak nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
JRP.271.3.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak, proszę zaznaczyć właściwe pola)
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o zamówieniu Uproszczone ogłoszenie o zamówieniu w ramach dynamicznego systemu
zakupów
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 133-229569 z dnia: 11/07/2013 (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: _____ Część nr: _____ Nazwa: _____
V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
30/09/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) Informacje o ofertach:
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: _____
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót
Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy: ul. Miedziana 5
Miejscowość: Katowice Kod pocztowy: 40-321 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 322039507
E-mail: centrala@wprd.katowice.pl Faks: +48 322039044
Adres internetowy: (URL) _____
V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wartość: 1291103.91
Waluta: PLN
wg stawki
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: 1429465.98
Waluta: PLN
albo:
wg stawki
23.00
Najniższa oferta: _____ i
najwyższa oferta: _____
Waluta:
brana pod uwagę
wg stawki
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,: (proszę podać)
liczbę lat: _____ albo liczbę miesięcy: _____
V.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie
będzie zlecone stronom trzecim:
Wartość bez VAT: _____ Nieznana:
Waluta: _____ Proporcja _____ %
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom : (jeżeli są znane)
_____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak nie
(jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjny
Infrastruktura i Środowisko
VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17a
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587801
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL
target=_new>http://www.uzp.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa _____
Adres pocztowy
_____
Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
Państwo _____ Tel. _____
E-mail _____ Faks _____
Adres internetowy URL _____
VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na
podstawie ustawy.
- Odwołanie wnosi się:
1. W terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały
przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w
terminie:
- 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji
istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
- w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie
przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w
terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa Prezez Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy
ul. Postępu 17a
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587801
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL http://www.uzp.pl
VI.4) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/09/2013 (dd/mm/rrrr) - ID:2013-131838
 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Cieślińska-Potrawa
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-09-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-09-30
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-30 12:52

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top