logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dla rozwoju infrastruktury i środowiska

                                                                                                                                                                                                                                                    

   Wojkowice, 18 września 2013r.

JRP.271.3.2013

 

 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

 

                Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na  roboty budowlane pn. „Odtworzenia nawierzchni dróg i chodników po wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach” (Dz.U.S. 2013/S 133-229569 z dnia 11.07.2013r.).

 

 

 

            Na podstawie artykułu 92 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (dalej: Ustawa) Gmina Wojkowice - Urząd Miasta Wojkowice (Zamawiający) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr JRP.271.3.2013 (Dz.U.S. 2013/S 133-229569 z dnia 11.07.2013r.)

 

 

Zamawiający wybrał do realizacji zamówienia wykonawcę, który złożył ofertę
nr 1 tj.:

 

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ul. Miedziana 5

40-321 Katowice

 

za cenę  brutto  1 429 465,98 zł (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt pięć złotych i dziewięćdziesiąt osiem groszy)

 

Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ.

Oferta wybranego wykonawcy jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte w SIWZ kryterium najniższej ceny,  tym samym otrzymała ona największą ilość punktów.

 

 

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 4 oferty

 

Oferta nr 1

 

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ul. Miedziana 5

40-321 Katowice

 

za cenę  brutto 1 429 465,98 zł (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt pięć złotych i dziewięćdziesiąt osiem groszy)

 

 

Oferta nr 2

 

REMOST Z. Mrozek, H. Mrozek, K. Mrozek Spółka Jawna

Ul. Wielkie Przedmieście 26

46-300 Olesno

 

za cenę brutto 1 599 587,40 zł (słownie: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt siedem złotych i czterdzieści groszy)

 

Oferta nr 3

 

P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

Ul. Grabińska 8

42-283 Boronów

 

za cenę  brutto 1 732 461,17 zł (słownie: jeden milion siedemset trzydzieści dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt jeden złotych i siedemnaście groszy)

 

Oferta nr 4

 

Zakład Robót Drogowych Orfin

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Ul. Sikorskiego 5a

41-922 Radzionków

 

za cenę  brutto 1 664 898,06 zł (słownie: jeden milion sześćset sześćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt osiem złotych i sześć groszy)

 

 

Nr oferty

Punktacja

1

100

2

89,36

3

82,51

4

85,86

 

 

Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Zakład Robót Drogowych Orfin

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Ul. Sikorskiego 5a

41-922 Radzionków

 

Uzasadnienie faktyczne

Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w  artykule  24  ustęp 1 Ustawy, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą m.in.

- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo składania ofert.

Terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu był dzień 6 września 2013r.

Oferta złożona w terminie przez Zakład Robót Drogowych Orfin Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zawierała zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Inspektorat w Tarnowskich Górach z dnia 4 czerwca 2013r., a więc nieaktualne na dzień składania ofert.

W związku z tym Zamawiający, działając na podstawie artykułu 26 ustęp 3 Ustawy pismem znak: JRP.271.3.2013 z dnia 9 września 2013r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów o aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek, w terminie do 17 września 2013r.

W dniu 17 września 2013r. Wykonawca pismem z dnia 16 września 2013r. przedłożył zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Inspektorat w Tarnowskich Górach z dnia 11 września 2013r. Nie potwierdził na dzień składania ofert spełnienia wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu.

 

 

Uzasadnienie prawne

Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o postanowienie artykułu 24 ustęp 2 punkt 4) Ustawy, który stanowi, że „z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu”. 

Wykonawca nie wykazał na dzień składania ofert spełnienia warunku udziału w postępowaniu, ponieważ przedłożone zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek wystawione zostało dnia 11 września 2013r., a więc po tym terminie.

 

Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone

 

Zakład Robót Drogowych Orfin

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Ul. Sikorskiego 5a

41-922 Radzionków

 

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na mocy artykułu 24 ustęp 4 Ustawy.

 

Termin, po którego upływie może zostać zawarta umowa

 

Zgodnie z artykułem 94 ustęp 1 punkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przedmiotowa umowa będzie mogła zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni, od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

                                                                                                                                                                                          Burmistrz

                                                                                                                                                                      (-)  mgr inż. Zofia Gajdzik


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Ciesilińska-Potrawa
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2013-09-18
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-09-18
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-18 14:47

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top