Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 314376-2013 z dnia 2013-08-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wojkowice
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów ( osad ściekowy, piasek z piaskownika,...
Termin składania ofert: 2013-08-14
Wojkowice: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.
Numer ogłoszenia: 365468 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314376 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów ( osad ściekowy, piasek z piaskownika, skratki), powstających na Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach, w ciągu 36 miesięcy od daty od dnia podpisania umowy. 3. Zakres rzeczowy obejmuje wywóz i zagospodarowanie odpadów: - osad ściekowy o kodzie 1908 05 w ilości 2110,00 Mg przez cały okres umowy, - piasek z piaskownika o kodzie 1908 02 w ilości 113,00 Mg przez cały okres umowy, - skratki o kodzie 1908 01 w ilości 45 Mg przez cały okres umowy. Podane wyżej ilości odpadów są ilościami szacunkowymi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia odpadów w mniejszej ilości odpadów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się działania zgodne z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. Częstotliwość wywozu poszczególnych odpadów zależnie od potrzeb technologicznych oczyszczalni, osad ok. 2- 3 razy w miesiącu, piasek z piaskownika ok. 1 raz na miesiąc, skratki ok. 2 razy w roku, po telefonicznym zgłoszeniu i konieczności wywozu- czas reakcji max 2 dni. Zamawiający otrzyma od wykonawcy kartę przekazania odpadu oraz kartę aplikacji na koniec. 4. Całość prac związanych z odbiorem osadów powinna obejmować: - podstawienie pustego kontenera na osad, skratki, piasek - po zgłoszeniu telefonicznym wywóz pełnego kontenera z osadem, skratkami, piaskiem i podstawienie pustego, - transport do miejsca zagospodarowania, - zagospodarowanie osadów zgodnie z rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych, - wykonanie badań gruntu, na którym będzie aplikowany osad, - wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego instrukcji stosowania osadów oraz przygotowanie sprawozdawczości do Urzędu Marszałkowskiego. 5. Sposób realizacji odbiory: - odbiór będzie realizowany sukcesywnie ( partiami) w sposób zapewniający ciągłość pracy oczyszczalni, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy, - łączna ilość odbieranych odpadów może być mniejsza lub przekroczyć wielkości podane w pkt. 3. - pojazdy transportujące odpady poza teren oczyszczalni powinny być szczelne, sprawne (zgodnie z wymogami Kodeksu Drogowego), czyste ( bez pozostałości odpadów na ogumieniu i kontenerze), - po odbiorze odpadów Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z nimi zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. W okresie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca musi udostępnić na własny koszt wydruki kursów pojazdów transportujących osady ściekowe na miejsce aplikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4, 90.51.20.00-9, 90.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
MUSTANG - Usługi Wielobranżowe Marek Pierzchała, ul. Wrocławska 4A,
44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230552,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 207623,52
· Oferta z najniższą ceną: 207623,52 / Oferta z najwyższą ceną: 207623,52
· Waluta: PLN.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził:
B U R M I S T R Z
mgr inż. Zofia Gajdzik
|