logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu Zamówienia Budowa dwóch urządzeń podczyszczających

 

Ogłoszenie o udzieleniu
Zamówienia
 
 
Budowa dwóch urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe.
 
 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Wojkowice Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 290A
Miejscowość: Wojkowice Kod pocztowy: 42-580 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 0327695066
Osoba do kontaktów: Justyna Cieślińska-Potrawa, Damian Borzęcki,
E-mail: jrp@wojkowice.pl Faks: +48 0327695073
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) www.wojkowice.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____
Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna: (proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2 / 16
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny: (proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 3 / 16
 
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Budowa dwóch urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług:
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr: _____
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
W przypadku zamówień na usługi
kategorii 17-27 – zob. załącznik
C1 – czy zgadzają się Państwo na
publikację niniejszego ogłoszenia?
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Wojkowice
Kod NUTS: PL22A
II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Opis budowy urządzeń dla wylotu do Brynicy.
Projektowana lokalizacja urządzenia na kanale dopływowym do przepompowni ścieków deszczowych z rur PVC
Dz500, w trawniku i częściowo w drodze wjazdowej do pompowni.
Z uwagi na stosunkowo dużą wielkość przepływu projektowany układ oczyszczania ścieków deszczowych
składać się będzie z dwóch równoległych ciągów technologicznych zawierających dwukomorowy osadnik z
wkładem lamelowym w drugiej komorze, pełniącym separatora zanieczyszczeń ropopochodnych.
Pierwsza komora urządzenia jest osadnikiem wirowym. Jest to studnia z kręgów żelbetowych średnicy
wewnętrznej 3,0 m. Druga komora zbudowana jest jako studnia żelbetowa o średnicy wewnętrznej 2,50 m.
Wewnątrz umieszczony jest wkład lamelowy zatrzymujący zanieczyszczenia ropopochodne.
Ciągi technologiczne poprzedzone będą studnią rozdziału strugi o średnicy wewnętrznej DN2000.
Wewnątrz studni zaprojektowano wykonanie zastawek kanałowych umożliwiających odcięcie poszczególnych
urządzeń np. na czas remontu.
Za separatorami żelbetowa studnia łącząca średnicy DN2000 i odprowadzenie do istniejącej pompowni ścieków
deszczowych.
Z uwagi na zły stan techniczny zaprojektowano przebudowę istniejącego kanału pomiędzy komorą krat a
komorą przed wlotem istniejącego kanału KD800 do zbiornika retencyjnego. Zaprojektowano likwidację studni i
kanału przelewowego do przepompowni ścieków sanitarnych. Zaprojektowano likwidację przelewu do zbiornika
retencyjnego ze studni przy przepompowni na kanale sanitarnym.
Na zaprojektowanym do przebudowy odcinku kanału DN800 zaprojektowano żelbetowa studnię DN2000. Na
obu wylotach ze studni zaprojektowano zastawki DN800 i DN500 zamykające w celu odcięcia dopływu do
zbiornika retencyjnego i obejścia. W studni zaprojektowano wykonanie kanału obejściowego z rur PEHD DN800
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 4 / 16
zapewniającego odprowadzenie ścieków deszczowych bezpośrednio do pompowni w przypadku konieczności
wykonania remontu zbiornika retencyjnego.
Rurociągi.
Połączenia kanału DN800 w studni Di zaprojektowano jako kaskadowe. Kaskada z rur PEHD DN200.
Połączenie studni D3 i D5 przy pomocy kaskady z rury PEHD DN500. W górnym końcu kaskady rewizja
zamknięta włazem D400 (studnia D4). Połączenia rur kanalizacyjnych z PEHD wykonać jako spawane
ekstruzywnie.
Rurociągi pomiędzy studniami Pd i D2 z rur PVC Dz500 SN8 „lite”. Połączenia rur kielichowe. Projektowane
kanały należy ułożyć na zagęszczonej podsypce piaskowej lub żwirowej.
Studnie.
Projektuje się wykonanie studni rewizyjnych średnicy 1500 i 2000, z prefabrykowanych elementów betonowych
kl. C35/45 z fabrycznie wykonanymi przejściami szczelnymi do montażu rur kanalizacyjnych oraz z
wmontowanymi stopniami żeliwnymi typu ciężkiego.
Prefabrykowane elementy uszczelnia się uszczelkami gumowymi. Dopuszcza się łączenie przy pomocy zapraw
szybkowiążących.
Dno studzienne powinno posiadać fabrycznie wykonaną kinetę, której niweleta powinna być dostosowana do
spadków kanałów.
Studnie zaopatrzyć we włazy kanałowe wentylowane z wypełnieniem betonowym klasy D4000 wg PNEN
124:2000.
Regulację wysokości osadzenia włazu należy wykonać przy pomocy pierścieni wyrównujących (dystansowych)
o łącznej wysokości nie większej niż 0,45 m łączonych za pomocą zaprawy cementowej.
Konstrukcje studni pokazano na RYS-05-01, 06-01, 07-01.
Przebudowa wpustu deszczowego.
W związku z budową studni D2, zachodzi konieczność przebudowy wpustu deszczowego.
Lokalizacja projektowanego wpustu wg. PZT w odległości 1,50 m od studni.
Projektuje się wykonanie studzienki wpustu deszczowego 450 z prefabrykowanych elementów betonowych kl.
C35/45, z fabrycznie wykonanym przejściem szczelnym do montażu rur kanalizacyjnych typu PP.
Prefabrykowane elementy wpustu należy łączyć przy użyciu zaprawy cementowej. Złącza pomiędzy
poszczególnymi elementami wpustu powinny być zaspoinowane i zatarte na gładko zaprawą.
Kraty żeliwne proste, klasy D400 wg PN-EN 124:2000.
Dobór urzadzenia - skuteczność oczyszczania ścieków.
Dane techniczne pojedynczego urządzenia.
- średnica zbiornika 1 (komora odsadnikowa) Dow1: 3000 mm,
- średnica zbiornika 2 (komora separatorowa) Dow2: 2500 mm,
- pojemność magazynowania osadu: 16 950 dm³,
- pojemność magazynowania oleju: 2 850 dm³.
Zaprojektowane urządzenia w układzie podczyszczającym nie posiadają wewnętrznego kanału odciążającego
(by-passu); oznacza to, że wszystkie ścieki wpływające do urządzeń oczyszczających ulegają podczyszczaniu
w układzie separacji.
Jednocześnie zaprojektowane rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo dla zdeponowanych wcześniej
zanieczyszczeń do swojej maksymalnej przepustowości hydraulicznej wynoszącej 2600 dm³/s (2 ciągi) bez
ryzyka wypłukania depozytów. Łączna przepustowość hydrauliczna zaprojektowanych urządzeń przekracza
przepustowość kanału doprowadzającego wody deszczowe do urządzenia podczyszczającego.
Opis budowy urządzeń dla wylotu do Wielonki.
Lokalizacja urządzenia na betonowym kanale o przekroju BxH ok. 120x90 cm zlokalizowanym pod jezdnią
drogi.
Projektowany układ oczyszczania ścieków deszczowych składać się będzie z jednego ciągu technologicznego
zawierającego dwukomorowy osadnik, z wkładem lamelowym w drugiej komorze,
pełniącej rolę osadnika i separatora zanieczyszczeń ropopochodnych.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 5 / 16
Pierwsza komora urządzenia jest osadnikiem wirowym. Jest to studnia z kręgów żelbetowych średnicy
wewnętrznej 3,0m. Druga komora zbudowana jest jako studnia żelbetowa o średnicy wewnętrznej 3,00m.
Wewnątrz umieszczony jest wkład lamelowy zatrzymujący zanieczyszczenia ropopochodne.
Układ oczyszczający zaprojektowano w osi istniejącego kanału deszczowego.
Przed wlotem do urządzenia, na istniejącym kanale zaprojektowano wykonanie komory połączeniowej
– K1 z przelewem do kanału obejściowego. Przelew w postaci żelbetowej ścianki o grubości 20 cm i wysokości
40cm.
Wewnątrz komory na wylocie do osadnika zaprojektowano kratę z niewielkim koszem. Montaż kraty w ramie
zamocowanej na ścianie komory. Po wyjęciu kraty istnieje możliwość zamknięcia wylotu zastawką ręczną. Kosz
i zastawkę wykonać ze stali kwasoodpornej wg. rysunku cz. wykonawczej.
Poniżej urządzenia, przed wylotem zaprojektowano wykonanie żelbetowej komory połączeniowej K-2,
łączącej rurociąg 800 z odcinkiem wylotowym o przekroju 120x90 cm. Do komory podłączony jest
rurociąg obejściowy z rur PE DN800. Lokalizację urządzeń oraz rzędne pokazano na rysunku projektu
zagospodarowania terenu oraz rysunku technologicznym. W ścianach komór należy osadzić przejścia
szczelne dla rur PEHD.
Połączenia zestawu z rurociągami i komorami wlotową i wylotową przedstawia rysunek technologiczny
oczyszczalni ścieków deszczowych (08-01).
Konstrukcję komór przedstawiają rysunki zbrojenia komór i pokrywy (09-01 – 10-01).
Komory zaopatrzyć we włazy kanałowe wentylowane z wypełnieniem betonowym klasy D4000 wg PN-EN
124:2000. W komorze K-1 właz prostokątny D-400 o prześwicie 116x96 cm.
Rurociągi.
Doprowadzenie i odprowadzenie ścieków deszczowych do zestawu oraz rurociąg obejściowy jako kanał z rur
PEHD DN800.
Połączenia rur kanalizacyjnych z PEHD wykonać jako spawane ekstruzywne.
Z uwagi na zaprojektowany w innym opracowaniu kanał sanitarny nie dopuszcza się możliwości innego niż w
niniejszym projekcie usytuowania urządzeń.
Skuteczność oczyszczania ścieków.
Dane techniczne pojedynczego urządzenia.
- średnica zbiornika 1 (komora osadnikowa) Dow1: 3000 mm,
- średnica zbiornika 2 (komora separatorowa) Dow2: 3000 mm,
- przepustowość maksymalna pojedynczego urządzenia: 1500 dm³/s,
- przepustowość obejścia przy napełnieniu 80% : 1440 dm³/s,
- pojemność magazynowania osadu: 17 350 dm³.
- pojemność magazynowania oleju: 3 000 dm³.
Zaprojektowane urządzenia w układzie podczyszczającym nie posiadają wewnętrznego kanału odciążającego
(by-passu); oznacza to, że wszystkie ścieki wpływające do urządzeń oczyszczających ulegają podczyszczaniu
w układzie separacji. Jednocześnie zaprojektowane rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo dla zdeponowanych
wcześniej zanieczyszczeń do swojej maksymalnej przepustowości hydraulicznej wynoszącej 1500 dm³/s (2
ciągi) bez ryzyka wypłukania depozytów. Przekrój betonowego kanału dopływowego wynosi 1200x900 mm
wynosi tj. ok. 1,08 m², przy szorstkości ok. 3,0 mm. Zaprojektowano kanał dopływowy i wykonanie obejścia rurą
z PEHD DN800 mm . Całkowity przekrój kanałów wynosi 1,04 m² przy szorstkości k=0,01 mm. Przepustowość
kanału nie ulegnie zmniejszeniu w wyniku budowy urządzenia.
Skuteczność oczyszczania w części osadnikowej.
Skuteczność zatrzymywania zawiesiny w dobranym osadniku wirowym 150/1500S dla przepływu
Qnom=147dm³/s wynosi > 75 % (względem zawiesiny ogólnej o założonym składzie frakcyjnym).
Stopień oczyszczania zawiesin spełnia wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia
24.7.2006 r. (Dz. U. 137 poz. 984).
Skuteczność oczyszczania w części separatorowej.
Stopień obciążenia wkładów lamelowych przepływem nominalnym ze zlewni wynosi: η = Qnom / Q2 =
(147/1500) × 100% = 9,8 %
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 6 / 16
Na podstawie wykresu teoretycznej krzywej skuteczności separacji substancji ropopochodnych przy
zastosowaniu wkładów lamelowych, skuteczność separacji wyniesie > 97 % dla przepływu 147 dm³/s, które
stanowi 9,8 % maksymalnego obciążenia hydraulicznego urządzenia.
Wykonanie przełożenia istniejącego przyłącza.
Zaprojektowane urządzenia do oczyszczania ścieków deszczowych kolidują z istniejącym przyłączem
wodociągowym, z którego dostarczana jest woda na cele socjalne dla obsługi pompowni. Przyłącze prowadzi
do budynku obsługi.
Zaprojektowano przełożenie przyłącza na nową trasę wg. projektu zagospodarowania terenu. Przyłącze
wykonane zostanie rurą PE100 SDR17 Dz40 PN10. Rurociąg ułożyć w wykopie na głębokości min. 1,40 m.
Wykonać podsypkę gr. 10 cm i obsypkę gr. 20 cm. Połączenie z istniejącym rurociągiem wykonać przy pomocy
szybkozłączy skręcanych. Całkowita długość przełożenia wynosi 15,25 m.
Wykonanie przekładki WLZ i szafy sterowniczej.
Zaprojektowane urządzenia do oczyszczania ścieków deszczowych kolidują z istniejącym przyłączem
energetycznym WLZ, z którego zasilana jest pompownia ścieków deszczowych.
Konieczne jest również przemieszczenie szafy sterującej pracą pomp w pompowni. Zaprojektowany sposób
przemieszczenia szafy sterującej i kabla nie wymaga jego wydłużania. Przed wykonaniem przełożenia należy
wykonać wykop na kabel wg. projektowanego przebiegu oraz nowy fundament na szafę sterującą .
W celu przemieszczenia szafy sterującej zajdzie konieczność przerwania pracy pompowni. W tym czasie należy
zamknąć dopływ ścieków deszczowych do pompowni zastawkami w zbiorniku
retencyjnym i studni D5. Kabel należy układać w rowie kablowym linią falistą na głębokości 70 cm na podsypce
piaskowej o grubości 10 cm w ogrodzie inwestora, przysypując warstwą piasku tej samej grubości, potem
warstwą rodzimego gruntu tej samej grubości, a następnie przykrywając na całej długości i szerokości wykopu
folią z tworzywa sztucznego o niebieskim kolorze. Całość robót elektroenergetycznych wykonać zgodnie z
niniejszym opracowaniem, obowiązującymi przepisami PBUE oraz odnośnymi normami PN-IEC. Po wykonaniu
przełożenia instalacji, a przed załączeniem urządzeń pod napięcie dokonać niezbędnych prób i pomiarów
pozwalających stwierdzenie gotowości urządzeń do eksploatacji.
Odtworzenie nawierzchni.
Po zakończeniu robót należy dokonać odtworzenia nawierzchni jezdni i chodników wg. opisu poniżej.
Zakres odtwarzanej nawierzchni przedstawiono na rysunku PZT projektu wykonawczego.
Projektowane konstrukcje drogowa.
1. Nawierzchnia asfaltowa jezdni drogi o natężeniu KR-2.
- warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12 mm,
- skropienie asfaltem Warstwy wiążącej w ilości 0,4 kg/m²;
- podbudowa z betonu asfaltowego 0/25 mm grubości 9 cm,
- skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa w ilości 0,6 kg/m²;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm, stabilizowana mechanicznie, gr. 15 cm, zagęszczona
mechanicznie do wartości Is=1,03 wg. Proctora,
Całkowita grubość nawierzchni - 29 cm.
2. Nawierzchnia z kostki betonowej drogi o natężeniu KR-2.
- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grubości 10 cm, o kolorze zgodnie z naw. istn.,
- podsypka piaskowo-cementowa gr. 3,0 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm, zagęszczona mechanicznie do
wartości Is=1,03 wg. Proctora,
Całkowita grubość nawierzchni - 28 cm.
3. Nawierzchnia chodnika z płyt chodnikowych betonowych.
- płyty chodnikowe betonowe o grubości 7 cm, o kolorze i wymiarach zgodnie z naw. istn.,
- podsypka piaskowa gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr.15cm zagęszczona mechanicznie do
wartości Is=1,03 wg. Proctora,
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 7 / 16
Całkowita grubość nawierzchni - 27 cm.
4. Nawierzchnia trawników.
- grunt organiczny (humus), gr. 20 cm,
- naturalny grunt zasypowy, zagęszczona mechanicznie do wartości Is=0,85 wg. Proctora.
Dodatkowo zaprojektowano wymianę podłoża pod konstrukcją drogi o grubości 30 cm drogi na grunt sypki z
zagęszczeniem Is=1,00 wg zmodyfikowanej wartości Proctora. Zastosowany grunt pow. mieć współczynnik
filtracji k>8m/d i wskaźnik uziarnienia D15/d85≤5.
Opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Projekt budowlany - Załącznik nr 9 do SIWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ;
c) Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ.
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 45231300
Dodatkowe przedmioty 45111200
45233142
45232200
II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak nie
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Wartość: 1020900.00
Waluta: PLN
albo:
wg stawki
23.00
Najniższa oferta: _____ i
najwyższa oferta: _____
Waluta:
brana pod uwagę
wg stawki
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 8 / 16
 
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna przyspieszona
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej (w przypadkach wymienionych w sekcji 2
w załączniku D1)
Uzasadnienie udzielenia zamówienia bez uprzedniej
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej (Dz.U.. UE): proszę
wypełnić załącznik D1
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
Kryteria Waga
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną tak nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
JRP.271.2.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak, proszę zaznaczyć właściwe pola)
Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o zamówieniu Uproszczone ogłoszenie o zamówieniu w ramach dynamicznego systemu
zakupów
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 094-159931 z dnia: 16/05/2013 (dd/mm/rrrr)
Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)
Numer ogłoszenia w Dz.U.: _____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 9 / 16
 
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: _____ Część nr: _____ Nazwa: _____
V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
22/08/2013 (dd/mm/rrrr)
V.2) Informacje o ofertach:
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: _____
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Konsorcjum:
REMETKOR-BIS
Maria Sergiel, Rafał Sergiel Przedsiębiorstwo
Inżynieryjno-Budowlane Sp. Jawna
Sanirem Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane
Adres pocztowy: ul. Lenartowicza 188
Miejscowość: Sosnowiec Kod pocztowy: 41-219 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 322630077
E-mail: remetkor@interia.eu Faks: +48 322630077
Adres internetowy: (URL) _____
 
V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Bez VAT Łącznie z
VAT
Stawka
VAT (%)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wartość: 917075.79
Waluta: PLN
wg stawki
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: 1020900.00
Waluta: PLN
albo:
wg stawki
23.00
Najniższa oferta: _____ i
najwyższa oferta: _____
Waluta:
brana pod uwagę
wg stawki
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,: (proszę podać)
liczbę lat: _____ albo liczbę miesięcy: _____
V.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie
będzie zlecone stronom trzecim:
Wartość bez VAT: _____ Nieznana:
Waluta: _____ Proporcja _____ %
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom : (jeżeli są znane)
_____
-------------------- (Wykorzystać sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 10 / 16
 
 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak nie
(jeżeli tak) Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587801
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL
target=_new>http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa _____
Adres pocztowy
_____
Miejscowość _____ Kod pocztowy _____
Państwo _____ Tel. _____
E-mail _____ Faks _____
Adres internetowy URL _____
VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej
z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
- Odwołanie wnosi się:
1. W terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały
przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w
terminie:
- 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji
istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
- w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 11 / 16
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie
przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia
oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w
terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w
trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę - ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o
niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on
zobowiązany. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo
dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej
czynności.
Na czynności, o których mowa w art. 181 ust. 2 Pzp, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2
Pzp.
PL Formularz standardowy 03 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 12 / 16
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul. Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587801
E-mail odwolania@uzp.gov.pl Faks +48 224587800
Adres internetowy URL http://www.uzp.gov.pl
VI.4) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/08/2013 (dd/mm/rrrr) - ID:2013-114381
 
 
 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Damian Bożęcki
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-08-22
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-08-22
Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-22 14:36

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top