logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wojkowice, dnia 17.05.2013r.
Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290”a”
42-580   W o j k o w i c e
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
 
 Nasz znak – ZP/WGKiI.GK.271.5.2013
 
Dotyczy: postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn:
 
„roboty remontowo-budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290”a”
 
Ogłoszenie o zamówieniu postępowania zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.04.2013r.,  pod numerem – 154852-2013.
    
I.    Informacja o Zamawiającym:
       Zamawiającym jest:                  Urząd Miasta Wojkowice
       Adres:                                     ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
       Adres poczty elektronicznej:       zam1@wojkowice.pl
       Numer telefonu:                       0 (32) 769-50-66
       Numer faksu:                           0 (32) 769-50-73
       www.wojkowice.pl
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290”a” polegające na :
1. remoncie schodów wejściowych ( zewnętrznych) do budynku – zadanie nr 1.
2. remoncie pomieszczenia gospodarcze na potrzeby obsługi administracyjnej – zadanie nr 2.
3. Zakres prac remontowych :
     Zadanie 1
·         Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych – powierzchnia schodów oraz spoczników.
·         Skucie nierówności betonu.
·         Naprawa powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo – polimerową.
·         Reprofilacja naroży w konstrukcjach betonowych.
·         Wykonanie izolacji przy użyciu powłoki wodoszczelnej na powierzchni poziomej od góry przeciw przesączaniu wody.
·         Okładziny schodów z płytek gresowych, mrozoodpornych, antypoślizgowych, układanych na klej.
·         Dostawa i montaż aluminiowych listew okapowych, oraz aluminiowych nosków schodowych (antypoślizgowych).
·         Prace porządkowe oraz utylizacja odpadów.
     Zadanie 2
·         Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - ściany, sufit.
·         Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych.
·         Gruntowanie podłoży preparatami.
·         Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
·         Montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo – wysokość ścianki 2,05m (niepełna wysokość pomieszczenia).
·         Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian – malowanie zamontowanej ścianki działowej.
·         Dostawa i montaż ościeżnic oraz drzwi wewnętrznych.
·         Prace porządkowe oraz utylizacja odpadów.
 
      Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
  
     45000000-7   Roboty budowlane
     45431000-7   Kładzenie płytek
     45262330-3   Reprofilacja
 
4. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2013r.
   
III.   Nazwa i adres Wykonawcy, z którym zawarto umowę:
 
Firma Handlowo-Usługowa „ADMIST”
Sosnowska Stanisława
ul. Wspólna 15, 41-250 Czeladź
 
Cena ryczałtowa (brutto) - 34 492,42 zł.
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 4 złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu uzyskała największą ilość punktów to jest – 100,00 - oferując najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
 
W postępowaniu zgodnie ze SIWZ zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa (brutto) – 100 punktów.
 
Umowę z Wykonawcą zawarto w dniu 16.05.2013r..
  
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w UZP w dniu 17.05.2013r. pod numerem  80151-2013.
                      
       Opracowała:
      Julita Malczewska                                        
                                                                         Zatwierdził:
 
                                                                                       B U R M I S T R Z
                                                                                   mgr inż. Zofia Gajdzik


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2013-05-24
Data udostępnienia informacji w BIP: 2013-05-24
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-24 08:51

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top