logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Zawiadomienie o wyborze najkorzysteniejszej oferty

Wojkowice, dnia 07.12.2012r.

Urząd Miasta Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290”a”
42-580 Wojkowice
tel. (0-32) 769-50-69
fax. (0-32) 769-50-73
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawcach wykluczonych
 z postępowania, ofertach odrzuconych
 
Nasz znak – ZP/WGKiI.GK.271.11.2012  
 
I. Tryb i rodzaj zamówienia :
 
1.     Rodzaj zamówienia: dostawa
2.     Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
 
II. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :
 
„ Zakup nowego samochodu dostawczo-osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice”
 
     Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.11.2012r.,
     numer ogłoszenia - 464262-2012
 
III. Wybór oferty :
 
Na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2010r.., Nr 113, poz. 759 z póżn. zm. )  Zamawiający – Urząd Miasta Wojkowice, 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, informuje, że:
    
    1.  Wybrano ofertę nr 5  złożoną przez Wykonawcę, którym jest :
 
                             „   D U D E K ”    Sp. z o. o.
 
                  ul. Dżbowska 56/62,  42-202 Częstochowa
 
          Cena oferty :   91 881,00 zł. ( z podatkiem VAT)
 
          Liczba punktów - 99,73
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru jest następujące: wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 5 złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu  w przeprowadzonej ocenie uzyskała najwyższą ilość punktów.
 
     2. W postępowaniu zgodnie ze SIWZ zastosowano następujące kryteria :
 
              1) cena oferty – 98%,
 
              2) zużycie energii – 1%,
 
              3) emisja dwutlenku węgla – 0,5%,
 
              4) emisja zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów – 0,5%
 
3. Streszczenia oceny i porównania złożonych ofert,zawierające punktację przyznaną ofertom w przyjętych kryteriach oceny ofert:
 

 
Nr oferty
 
Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy
 
Cena (brutto)
 
Ilość punktów w h kryteriach od 1-4
 
Łączna ilość punktów
 
1.
 C I T R O E N‘
Autoryzowany Salon Serwis Części
MW WANICKI Sp. z o.o.
ul. Mogilska 120,   31-455 Kraków
 
oferta odrzucona
2.
R E N A U L     T A N D E M    Sp. z o.o.
ul. Czeladzka 67, 42-500 Będzin
 
 
91 880,00 zł.
1.   98,00 pkt
2.     0,78 pkt
3.     0,39 pkt
4.     0,47 pkt
 
99,64 pkt
3.
 R E S M A
ul. Obrońców Tobruku , 10-092 Olsztyn
 
94 119,60 zł.
1.   95,67 pkt
2.     1,00 pkt
3.     0,50 pkt
4.     0,50 pkt
 
97,67 pkt
4.
LION MOTORS- Koncesjoner PEUGEOT
Al. Rożdzieńskiego 204, 40-315 Katowice
 
 
96 292,00 zł.
1.   93,51 pkt
2.     0,96 pkt
3.     0,47 pkt
4.     0,50 pkt
 
95,44 pkt
5.
D U D E K      Sp. z o.o,
ul. Dżbowska 56/62, 42-202 Częstochowa
 
 
91 881,00 zł.
1.   97,99 pkt
2.     0,83 pkt
3.     0,41 pkt
4.     0,50 pkt
 
99,73 pkt

 
4. Oferta wykluczona, odrzucona:
 
Oferta firmy „ CITROEN” - Autoryzowany Salon Serwis Części - MW WANICKI    Sp. z o.o. ul. Mogilska 120,    31-455 K r a k ó w - została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 punkt 5) ustawy Prawo zamówien publicznych jako złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 punkt 4) tejże ustawy.
 
Wykonawca został wezwany na podstawi art. 26 ust. 3 w/w ustawy do złożenia w wyznaczonym terminie to jest do dnia 07 grudnia 2012r. godz. 12:00 ) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu to jest :
 
1). W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
 
      a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (Krajowego Rejestru Sądowego – aktualny odpis z Rejestru Przedsiębiorstw), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
      b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 
      c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( ważne na dzień składnia ofert to jest na 03 grudnia 2012r.).
 
2). Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć:
 
       a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał jedną dostawę samochodu dostawczo-osobowego o wartości min. 80.000,00 zł (brutto) z podaniem rodzaju dostawy i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo.
 
Do dnia 07 grudnia 2012r. do godz. 12:00 nie złożono wymaganych dokumentów – co skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 punkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Jednocześnie informujemy, iż na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy, umowa
w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
 Opracowała:
 Julita Malczewska
 
                                                                             Zatwierdził:            
 
                                                                                                        PEŁNIĄCY FUNKCJĘ
                                                                                               BURMISTRZA MIASTA WOJKOWICE
 
                                                                                                         mgr  Sławomir  Matyja
                                                         
 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-12-07
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-12-07
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-07 12:41

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top