ZP/WGKiI.GK.271.9.2012 Wojkowice, dn. 20.11.2011r..
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA U S Ł U G I
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn.:
„Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2012/2013”.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
10.10.2012r., pod numerem – 391250-2012
Zamieszczenie ogłoszenia obowiązkowe.
I. Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest: Urząd Miasta Wojkowice
Adres: ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres strony internetowej: www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu: 0 (32) 769-50-66
Numer faksu: 0 (32) 769-50-73
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie zimowym 2012/2013 polegające na: odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
2. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału uszorstniającego.
3. Przez zwalczanie śliskości zimowej należy rozumieć usuwanie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypanie drogi środkami chemicznymi lub materiałami szorstkimi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje ponadto załadunek i wywóz śniegu z dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice.
5. Wykonawca w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego,
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu oraz dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania,
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej,
d) prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów.
6. Z chwilą rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg, wykonawca jest zobowiązany do podawania szczegółowych meldunków o stanie dróg oraz ilości pracującego sprzętu w godzinach ustalonych przez Urząd Miasta w Wojkowicach tj. od 7:00 do 8:00 oraz od 14:00 do 15:00 pod numerem tel. (032) 769-50-66 wew. 13.
7. Zakres usługi obejmuje:
- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,
- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,
- materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca)
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej ZUD.
Do rozliczenia usługi Wykonawca zastosuje :
? wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu i środków chemicznych,
? wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymanie pogotowia zimowego – gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w razie potrzeby działania.
Wynagrodzenie ryczałtowe powinny uwzględniać następujący zakres usług i wymagania konieczne przy ich realizacji :
1. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie
konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania
zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów.
3.W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych.
4. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich przy uwzględnieniu warunku: dostępności telefonicznej,
Wykonawca winien mieć zapewnioną łączność bezprzewodową z każdą jednostką sprzętową,
5. Uruchomienie pogotowia zimowego z dniem 15 listopada 2012r.
6. Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego – zapobieganie i likwidacja gołoledzi, szronu, lodowicy, usuwanie śniegu i błota pośniegowego zgodnie z określonymi standardami.
7. stosowanie środków chemicznych po uprzednim usunięciu śniegu sprzętem mechanicznym
Długość ogółem - 23,50 km
Powierzchnia ogółem - 125273,30 m2
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP)
główny przedmiot : 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania
dodatkowe przedmioty : 90.63.00.00 -2 - usługi usuwanie oblodzeń
III. Nazwa i adres Wykonawcy, z którym zawarto umowę:
Zakład Usług Komunalnych - Bartłomiej K o t u ł a
ul. Wolności 28a, 42-500 B ę d z i n
Cena oferty :
Cena ryczałtowa -191 807,46 zł. ( z podatkiem VAT)
Uzasadnienie dokonanego wyboru jest następujące: wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 3 złożonych ofert – 2 nie podlegających odrzuceniu w przeprowadzonej ocenie uzyskała najwyższą ilość punktów.
W postępowaniu zgodnie ze SIWZ zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa brutto – 100%.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w UZP w dniu 20.11.2012r.
pod numerem 459924-2012
Z upoważnienia BURMISTRZA
mgr Edyta Cichoń
SEKRETARZ MIASTA
|