Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę
Dla rozwoju infrastruktury i środowiska
Wojkowice: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I. Numer ogłoszenia: 153123 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163542 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt), ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 769 50 66, faks 32 769 50 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru autorskiego nad projektem pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru autorskiego w formie przyjazdów na miejsce prowadzenia robót, a także prac wykonywanych w siedzibie Wykonawcy w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych Do podstawowych obowiązków Wykonawcy będzie należało sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w szczególności: f) czuwanie w toku realizacji Projektu nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, z wyłączeniem obowiązków właściwych dla inspektora nadzoru inwestorskiego, g) wykonanie zamiennych/uzupełniających prac projektowych h) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do materiałów, konstrukcji i urządzeń przewidywanych w dokumentacji projektowej oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, i) opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej w terminie 3 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania, j) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy, k) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład projektu l) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego m) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego n) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, o) bieżące doradzanie zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych we wszystkich sprawach związanych z realizacją projektu, p) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz wykonawcę o dostrzeżonych błędach w realizacji robót, w szczególności o rozbieżnościach wykonanych robót z projektem q) dokonywanie wpisów do dziennika budowy, W przypadku, gdy w trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem zaistnieje konieczności wykonania dokumentacji projektowej zamiennej i/lub uzupełniającej, Wykonawca udzieli gwarancji za wady fizyczne i prawne tej dokumentacji. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji wygasa w stosunku do Zamawiającego, wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji za wady obiektu wykonanego na podstawie w/w dokumentacji projektowej, jednak nie dłużej niż 36 (trzydzieści sześć) miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych, co niniejszym Wykonawca przyjmuje do wiadomości i na co wyraża nieodwołalną zgodę..
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej umowa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Pracownia Projektowa Tomasz Brzenk, ul. Świerczewskiego 40, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49,20
Oferta z najniższą ceną: 49,20 / Oferta z najwyższą ceną: 369,00