logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia usługi

ZP.WGKiI.GK.271.I.1.2011                                                        Wojkowice, dn. 16.03.2012r.

 OGŁOSZENIE O   UDZIELENIU ZAMÓWIENIA U S Ł U G I
 
Dotyczy :   postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę pn.:
 
                opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.:
Budowa wiaty przystankowej na przystanku dworca autobusowego w Wojkowicach – na działce nr 1550/21, obręb Wojkowice”.
 
 
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 239/2010 z dnia 8 listopada 2010r. – zaproszenie do złożenia oferty. 
I.    Informacja o Zamawiającym:
       Zamawiającym jest:                  Urząd Miasta Wojkowice
       Adres:                                     ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
       Adres poczty elektronicznej:       zam1@wojkowice.pl
       Adres strony internetowej:         www.wojkowice.4bip.pl
       Numer telefonu:                       0 (32) 769-50-66
      Numer faksu:                           0 (32) 769-50-73
II.   Opis przedmiotu zamówienia:
  
1. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na budowę wiaty przystankowej dworca autobusowego w Wojkowicach – na działce nr 1550/21, obręb Wojkowice.
2. Teren objęty projektem znajduje się w obrębie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.
3. Projekt dotyczy wolno stojącej wiaty przystankowej o powierzchni zabudowy 35 do 45 m2,
 
5. Zakres opracowania obejmuje:
 
a) wykonanie mapy do celów projektowych,
b) wykonanie projektu budowlanego - 4 egz. + wersja elektroniczna,
c) wykonanie projektu wykonawczego - 5 egz. + wersja elektroniczna,    
d) wykonanie przedmiaru robót – 2 egz. + wersja elektroniczna, 
e) wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 2 egz. + wersja elektroniczna,
f) wykonanie Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. + wersja elektroniczna
g) opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania - 2 egz.
   + wersja elektroniczna,
h) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2005r. nr 212 poz. 1766.),
i) pełne uzgodnienie projektu ze wszystkimi stronami postępowania, uzyskanie wszystkich
wymaganych opinii i uzgodnień, pozwoleń (koszt wszystkich uzgodnień opinii, ponosi wykonawca),
j) sporządzenie kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) w zależności od skali opracowania o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, lub ewentualnie uzyskanie stosownego zgłoszenia dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu.
Dokumentację techniczną składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić w wersji papierowej w ilościach egzemplarzy jak wyżej oraz dodatkowo w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.
 
 Do obowiązków wykonawcy należy opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za
 pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne”.
6. Podstawy prawne:
Sporządzona dokumentacja projektowa powinna w szczególności spełniać wymagania poniższych aktów prawnych:
a) Ustawa Prawo Budowlane,
b) Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego,
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno –użytkowym,
e) Rozporządzenie Ministra transportu w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe projekty inżynierskie i ich usytuowanie,
f) Inne przepisy prawne i normy mające zastosowanie dla projektowanego zakresu robót.
 
Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:
 
1. Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
2. Ma służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp i winna być sporządzona w formie plików w formacie dwg i pdf , doc lub odt umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń.
 
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
 
III.   Nazwa i adres Wykonawcy, z którym zawarto umowę:
            
                                „ I N W E S T P R O J E K T ”
                              Architektoniczna Pracowania Projektowa
                                 KORPORACJA   PROJEKTANTÓW
                             ul. Kamienna 21, 47-400   R a c i b ó r z
 
      Cena oferty :    9 840,00 zł. (brutto)
 
      Uzasadnienie wyboru oferty : wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród
      3 złożonych ofert – nie podlegających odrzuceniu  w przeprowadzonej ocenie uzyskała
      najwyższą ilość punktów.
W postępowaniu zgodnie ze SIWZ zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa brutto – 100%.
 
      Umowę z Wykonawca zawarto w dniu 15.03.2012r.                                   
 
       Opracowała:
       Julita Malczewska    
 
                                                                                     Zatwierdził :
                                                                                     B U R M I S T R Z
                                                                                      Witold Kwiecień

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2012-03-16
Data udostępnienia informacji w BIP: 2012-03-16
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-16 12:11

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top