ZP/WGKiI.GK.271.11.2012 Wojkowice, dnia 21.11.2012r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
na: „Zakup nowego samochodu dostawczo-osobowego
na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice”.
1. Zamawiającym jest: Urząd Miasta Wojkowice
Adres: ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Numer telefonu: 0 (32) 769-50-66
Numer faksu: 0 (32) 769-50-73
Godziny urzędowania: od 700 do 1500
2. Tryb udzielania zamówienia:
1.Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
2.W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.
3.W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny z póżn. zm.
4. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu :
- Biuletyn Zamówień Publicznych poz. 464262 - 2012 z dnia 21.11.2012r.
- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego:
Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, pokój nr 13 oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w roku 2012 samochodu dostawczo-osobowego dostosowanego do przewozu min. 6 osób ( 5 osób + kierowca ) na potrzeby Urzędu Miasta Wojkowice, spełniającego wymogi dyrektywy
CEE EURO 5.
Aktualnie dostępnego w sieci dealerskiej danej marki na terenie Polski, z wyposażeniem nie uboższym niż przypisanym oferowanej wersji.
Miejsce dostawy jest: siedziba Urzędu Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290”a”.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1)Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.
2) Wymagany minimalny okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne (elektryczne) elektroniczne wynosi min. 2 lata bez limitu przebiegu.
3) Wymagany minimalny okres gwarancji na perforację elementów nadwozia wynosi min. 5 lat.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin).
3. Szczegółowy opis zamówienia (graniczne warunki i wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne) określa tabela, jak niżej:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Opis minimalnych wymagań techniczno-funkcjonalnych pojazdu
OPIS POJAZDU
1. Kolor pojazdu: dowolny,
2. Przebieg: (fabrycznie nowy), rok produkcji 2012,
3. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg,
5. Kabina przystosowana do przewozu min. 6 osób,
6. Przednie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,
7. Poduszka powietrzna dla kierowcy,
8. Immobiliser,
9. Pojazd wyposażony w układ ABS, z rozkładem siły hamowania
SILNIK
1. Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy spalin EURO 5,
2. Pojemność silnika od 1900 do 2300 cm3,
3. Moc silnika od 80 do 130 KM,
WYMIARY POJAZDU
1. Długość całkowita do 6500 mm,
2. Szerokość całkowita do 2350 mm (bez lusterek),
3. Wysokość całkowita do 2650 mm,
SKRZYNIA ŁADUNKOWA
1. Burty aluminiowe, odchylane z trzech stron,
2. Zamontowana plandeka z możliwością jej ręcznego demontażu.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
1. Komplet opon zimowych,
2.Oznakowanie pojazdu na drzwiach kierowcy i pasażera treść napisu „Urząd Miasta Wojkowice” wysokość liter 7cm oraz herb miasta o wym. 300mm na 250mm,
3. Hak holowniczy,
4. Zamontowanie po lewej stronie dachu lampy błyskowej ( żółtej ).
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w niniejszej specyfikacji. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Rodzaj zamówienia: dostawa.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1 – pojazdy osobowe
6. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone
w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną dostawę samochodu dostawczo-osobowego o wartości min. 80.000,00 zł (brutto).
4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. (osoby fizyczne dołączają do oferty załącznik nr 3b). b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
2. Zamawiający żąda następującego dokumentu:
Świadectwa zgodności WE lub świadectwo (wyciąg) homologacji pojazdu zawierające co
najmniej informacje o:
a) spełnianiu przez Towar normy Euro 5,
b) wielkości zużycia paliwa w cyklu łączonym (l/100km),
c) emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym (g/km),
d) THC – poziomie emisji sumy węglowodorów (mg/km),
e) NOx – emisji tlenków azotu (mg/km),
f) Emisji cząstek stałych (mg/km).
3. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22
ust. 1 ustawy pzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
4. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a)-d) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a), b), c), niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia wskazanych powyżej.
8. W przypadku polegania na podstawie art. 26 ust. 2b na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym czy osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej winno być złożone w formie pisemnej w oryginale.
10. Zaleca się, by pisemne zobowiązanie zawierało co najmniej:
- wskazanie w treści podmiotu udostępniającego i Wykonawcy korzystającego z udostępnienia,
- wiążące oświadczenie woli podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy konkretnego zasobu,
- wskazanie przedmiotu (zasobu), oddawanego do dyspozycji Wykonawcy
- wskazanie okresu, na jaki udostępniany jest dany zasób.
7. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1.Kryterium wyboru stanowią:
1) cena oferty – 98%,
2) zużycie energii – 1%,
3) emisja dwutlenku węgla – 0,5%,
4) emisja zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów – 0,5%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą punktowego wzoru:
1) kryterium cena oferty:
cena oferty najtańszej
----------------------------- x 98
cena oferty ocenianej
2) kryterium zużycie energii:
najmniejsze zużycie energii spośród złożonych ofert
----------------------------------------------------------------------- x 1
zużycie energii ocenianej oferty
zużycie energii – iloraz zużycia paliwa w cyklu łączonym i wartości energetycznej wskazanej
w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. – w sprawie innych niż cena
kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U.
Nr 96, poz. 559),
3) kryterium emisji dwutlenku węgla:
najmniejsza emisja dwutlenku węgla w cyklu łączonym spośród złożonych ofert
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 0,5
emisja dwutlenku węgla w cyklu łączonym ocenianej oferty
4) kryterium emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów:
najmniejsza emisja tlenków azotu, cząstek stałych oraz sumy węglowodorów wyrażona łącznie (NOx + cząstki stałe + THC liczone w mg/km) oferty
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 0,5
emisja tlenków azotu, cząstek stałych oraz sumy węglowodorów wyrażona łącznie dla ocenianej oferty ( NOx + cząstki stałe + THC liczone w mg/km)
3.Ocenie wg kryterium wyboru zostaną poddane oferty nie odrzucone – ważne.
4.Informacje o zmiennych koniecznych do obliczeń wskazanych w ust. 2 pkt. 2-4 Zamawiający uzyska w przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów świadectwa zgodności WE lub świadectwa (wyciągu) homologacji pojazdu.
5.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spośród ofert nie odrzuconych – ważnych, która uzyska najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria łącznie.
6. Punkty w poszczególnych kryteriach będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku .
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 03 grudnia 2012r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, Kancelaria.
10.Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
11. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdziła:
Z upoważnienia BURMISTRZA
mgr Edyta Cichoń
SEKRETARZ MIASTA
|