logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Wyniki
1.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Oznaczenie sprawy: WIO.271.6.2015                                         Wojkowice, dnia 12.11.2015r.

 Z A W I A D O M I E N I E

  o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający:

 Gmina Wojkowice

ul. Jana III Sobieskiego 290a

42-580  W o j k o w i c e

tel.  32  769-50-66,  fax.  32   769-50-73 

II.     Tryb i rodzaj zamówienia : 

1. Rodzaj zamówienia:  usługa

2. Tryb pozyskania ofert: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej  zamawiającego. 

III.   Opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań:    

a.   Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.

b.   Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu pozwolenia na budowę i zaświadczenia dla robót niewymagających pozwolenia na budowę w podziale na zadania wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia.

Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru obejmuje:

1) Inwentaryzację budynku istniejącego.

2) Budowę: 

     - klatki schodowej dla I piętra,

     -  zbiornika na ścieki wraz z zewnętrzną siecią kanalizacyjną,

     -  przyłącza gazu,

     -  adaptacji istniejących pomieszczeń wg potrzeb użytkownika wraz z  robotami wewnętrznymi
        wykończeniowymi I pietra,

     -  instalacji elektrycznej i komputerowej I piętra,

     -  instalacji wodno –  kanalizacyjnej  I pietra,

     -  instalacji centralnego ogrzewania I piętra ,

     -  instalacji wentylacyjnej.

3)  Modernizację:

      -  instalacji wodno – kanalizacyjnej parteru,

      -  instalacji centralnego ogrzewania parteru,

      -  instalacji wentylacyjnej parteru,

      -  docieplenia elewacji – ściany zachodniej budynku,

     -  docieplenie stropu nad I piętrem budynku.

4) Zagospodarowanie terenu przy budynku – budowa miejsc parkingowych.               

Planowany zakres adaptacji i przebudowy pomieszczeń I piętra wraz z    modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy

ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego to:

            - budowa sali konferencyjnej,

            - budowa 7 pomieszczeń biurowych,

            - budowa magazynu,

            - toalet

            dla 14 osób (w tym: 5 kobiet). 

Charakterystyka obiektu:

Rok budowy – 1972r.

Budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z cegły, stropy ceramiczne,

Część niższa – pokrycie dachu papa termozgrzewalną,

Część wyższa – pokrycie dachu blacha trapezową,

Cześć nadbudowy klatki schodowej – wieżyczka – pokrycie dachówka ceramiczną.

W części piwnicznej kocioł c.o. – paliwo stałe, typ SKI, producent kotła Olsztyn, rok produkcji 2006r., moc 23 kW, ciśnienie max. 1,5 bar, max. temperatura 95*C.

Instalacja gazowa zewnętrzna doprowadzona do budynku – nieaktywne przyłącze (na ścianie budynku).

Szacunkowe zestawienie powierzchni:

Powierzchnia zabudowy:  348,40 m2,

Powierzchnia użytkowa:  452,40 m2,

Kubatura: 3 328,28 m3  

Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach  (zgodnie z warunkami przyłączenia) – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 

Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:

1)   pozyskanie map do celów projektowych,

2)   wykonanie wielobranżowych projektów: budowlanego (ze świadectwem charakterystyki     energetycznej i informacją BIOZ) i wykonawczego, dotyczących w/w zakresów - po 5 egz. w wersji  papierowej dla każdej z branż + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),

3)  opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych dokumentacją projektową - po 4 egz. w wersji  papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),

4) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych zamierzeń (z podziałem na branże) -  po 4 egz. w wersji  papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),

Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny.”

Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych,

w szczególności: wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci gestorów mediów, uzgodnienie „ZUD”.

Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:

Pełnienie nadzoru autorskiego - Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w fazie przygotowywania procedury przetargowej na roboty budowlane oraz realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, nie dłużej jednak niż 3 lata od dnia przyjęcia dokumentacji projektowej na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.

Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

71.22.10.00-0  - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71.32.00.00-7  - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania    

IV.     Wybór oferty :

Wykonawca : 

ZOOM PROJEKT  - Piotr Zowada 

40-175 Katowice, ul. W.Wajdy 5/15 

Cena oferty :  29 800,00 zł (brutto)

 W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu umieszczone na ogólnodostępnej stronie  internetowej:www.wojkowice.4bip.pl wpłynęło 5 ofert:

Nr oferty

Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena zamówienia

(brutto) w złotych

Liczba pkt. w kryterium cena

1.

Pracownia Projektowa  MAGNA Katarzyna Hapak
ul. Katowicka 2, 43-186 Orzesze


47 601,00


62,60

2.

Pracownia Architektoniczna ARCH 
mgr inż. arch. Irena Kozioł
43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 5


70 356,00


42,36

3.

„EFEKT”  Sp. z o.o.
ul. E.Orzeszkowej 4, 41-100 Siemianowice Śl.


98 498,40


30,25

4.

CONTEKST  Pracownia Architektoniczna
Tomasz Mainusz
ul. Wiejska 11, 46-034 Ładza


47 900,00


62,21

5.

ZOOM PROJEKT  - Piotr Zowada 40-175 Katowice, ul. W.Wajdy 5/15

29 800,00

100,00


Uzasadnienie wyboru oferty

Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród  5  złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu -  uzyskała największą ilość punktów to jest – 100,00  - oferując najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

W postępowaniu zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa (brutto) – 100 punktów.

Wyboru dokonano zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych 108/2015 z dnia 11 maja 2015r.

Opracowała : Julita Malczewska       

                                                                                                Zatwierdził                                                                                            B U R M I S T R Z

                                                                                        mgr Tomasz Szczerba

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-11-13
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-11-13
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-13 10:40

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top