Oznaczenie sprawy: WIO.271.6.2015 Wojkowice, dnia 12.11.2015r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający:
Gmina Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a
42-580 W o j k o w i c e
tel. 32 769-50-66, fax. 32 769-50-73
II. Tryb i rodzaj zamówienia :
1. Rodzaj zamówienia: usługa
2. Tryb pozyskania ofert: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją nw. zadań:
a. Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego.
b. Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1w Wojkowicach.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu pozwolenia na budowę i zaświadczenia dla robót niewymagających pozwolenia na budowę w podziale na zadania wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia.
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru obejmuje:
1) Inwentaryzację budynku istniejącego.
2) Budowę:
- klatki schodowej dla I piętra,
- zbiornika na ścieki wraz z zewnętrzną siecią kanalizacyjną,
- przyłącza gazu,
- adaptacji istniejących pomieszczeń wg potrzeb użytkownika wraz z robotami wewnętrznymi
wykończeniowymi I pietra,
- instalacji elektrycznej i komputerowej I piętra,
- instalacji wodno – kanalizacyjnej I pietra,
- instalacji centralnego ogrzewania I piętra ,
- instalacji wentylacyjnej.
3) Modernizację:
- instalacji wodno – kanalizacyjnej parteru,
- instalacji centralnego ogrzewania parteru,
- instalacji wentylacyjnej parteru,
- docieplenia elewacji – ściany zachodniej budynku,
- docieplenie stropu nad I piętrem budynku.
4) Zagospodarowanie terenu przy budynku – budowa miejsc parkingowych.
Planowany zakres adaptacji i przebudowy pomieszczeń I piętra wraz z modernizacją pomieszczeń parteru budynku socjalno-gospodarczego przy
ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach na potrzeby Zakładu Komunalnego to:
- budowa sali konferencyjnej,
- budowa 7 pomieszczeń biurowych,
- budowa magazynu,
- toalet
dla 14 osób (w tym: 5 kobiet).
Charakterystyka obiektu:
Rok budowy – 1972r.
Budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z cegły, stropy ceramiczne,
Część niższa – pokrycie dachu papa termozgrzewalną,
Część wyższa – pokrycie dachu blacha trapezową,
Cześć nadbudowy klatki schodowej – wieżyczka – pokrycie dachówka ceramiczną.
W części piwnicznej kocioł c.o. – paliwo stałe, typ SKI, producent kotła Olsztyn, rok produkcji 2006r., moc 23 kW, ciśnienie max. 1,5 bar, max. temperatura 95*C.
Instalacja gazowa zewnętrzna doprowadzona do budynku – nieaktywne przyłącze (na ścianie budynku).
Szacunkowe zestawienie powierzchni:
Powierzchnia zabudowy: 348,40 m2,
Powierzchnia użytkowa: 452,40 m2,
Kubatura: 3 328,28 m3
Wykonanie oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach (zgodnie z warunkami przyłączenia) – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
1) pozyskanie map do celów projektowych,
2) wykonanie wielobranżowych projektów: budowlanego (ze świadectwem charakterystyki energetycznej i informacją BIOZ) i wykonawczego, dotyczących w/w zakresów - po 5 egz. w wersji papierowej dla każdej z branż + wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),
3) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych dokumentacją projektową - po 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),
4) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych zamierzeń (z podziałem na branże) - po 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),
Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „ lub równoważny.”
Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych,
w szczególności: wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci gestorów mediów, uzgodnienie „ZUD”.
Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Pełnienie nadzoru autorskiego - Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w fazie przygotowywania procedury przetargowej na roboty budowlane oraz realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych do podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, nie dłużej jednak niż 3 lata od dnia przyjęcia dokumentacji projektowej na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Kody i nazwy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
71.22.10.00-0 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
IV. Wybór oferty :
Wykonawca :
ZOOM PROJEKT - Piotr Zowada
40-175 Katowice, ul. W.Wajdy 5/15
Cena oferty : 29 800,00 zł (brutto)
W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu umieszczone na ogólnodostępnej stronie internetowej:www.wojkowice.4bip.pl wpłynęło 5 ofert:
Nr oferty
|
Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena zamówienia
(brutto) w złotych
|
Liczba pkt. w kryterium cena
|
1.
|
Pracownia Projektowa MAGNA Katarzyna Hapak
ul. Katowicka 2, 43-186 Orzesze
|
47 601,00
|
62,60
|
2.
|
Pracownia Architektoniczna ARCH
mgr inż. arch. Irena Kozioł
43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 5
|
70 356,00
|
42,36
|
3.
|
„EFEKT” Sp. z o.o.
ul. E.Orzeszkowej 4, 41-100 Siemianowice Śl.
|
98 498,40
|
30,25
|
4.
|
CONTEKST Pracownia Architektoniczna
Tomasz Mainusz
ul. Wiejska 11, 46-034 Ładza
|
47 900,00
|
62,21
|
5.
|
ZOOM PROJEKT - Piotr Zowada 40-175 Katowice, ul. W.Wajdy 5/15
|
29 800,00
|
100,00
|
Uzasadnienie wyboru oferty :
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 5 złożonych ofert, nie podlegających odrzuceniu - uzyskała największą ilość punktów to jest – 100,00 - oferując najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W postępowaniu zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena ryczałtowa (brutto) – 100 punktów.
Wyboru dokonano zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych 108/2015 z dnia 11 maja 2015r.
Opracowała : Julita Malczewska
Zatwierdził B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|