Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.22.2015 Wojkowice, dnia 18.03.2015r.
I N F O R M A C J A
o wyborze najkorzystniejszej oferty
I. Zamawiający:
Gmina Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a
42-580 W o j k o w i c e
fax. 32 769-50-7318.02
II. Tryb i rodzaj zamówienia :
1. Rodzaj zamówienia: usługa
2. Tryb pozyskania ofert: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i elektrycznej na realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach”, określonego projektem budowlanym, przedmiarem robot, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót.
Zamówienie ze względu na rożną specyfikę prac podzielono na trzy części (zadania):
ZADANIE 1
Budowa siłowni zewnętrznej składającej się z 7 urządzeń (obustronnych):
1. koła Tai Chi,
2. biegacz + orbitrek + pylon,
3. drabinka + podciąg nóg + pylon,
4. ławka + prostownik pleców + pylon,
5. twister + wahadło,
6. prasa nożna + wioślarz + pylon
7. wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon,
Dodatkowe elementy wyposażenia siłowni :
1. pylon,
2. tablica informacyjna
Zakres zadania obejmuje:
· dostawę i montaż ww. urządzeń,
· dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
· wykonanie podbudowy poliuretanowej i nawierzchni poliuretanowej, sportowej o powierzchni – 140,00 m2.
Uwaga 1:
Zdjęcia urządzeń zamieszczone w dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować w/w urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji, w szczególności zachowania stref bezpieczeństwa.
Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej winny być nowe i pochodzić od jednego producenta.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne,
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego,
45233200-1 - Roboty w zakresie rożnych nawierzchni,
ZADANIE 2
Renowacja figury Dyskobola polegająca na rekonstrukcji (figury) i renowacji (cokołu i postumentu).
Zakres zadania obejmuje:
· rekonstrukcje brakujących fragmentów rzeźby wykonanej w formie odlewu
gipsowego,
· naprawę cokołu (uzupełnienie ubytków) i obłożenie płytkami granitowymi
60xc60 cm na zaprawie cementowej,
· naprawę postumentu(uzupełnienie ubytków) i oblicowanie płytami z granitowymi
o grub. 2 cm mocowanych okrągłymi prętami ze stali nierdzewnej.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe,
45453100-8 - Roboty renowacyjne,
ZADANIE 3
Budowa monitoringu, obejmującego teren Parku ( budynek Urzędu Miasta, fontannę,
plac zabaw i amfiteatr) obsługiwany przez 13 kamer.
Zakres zadania obejmuje:
· ułożenie okablowania,
· montaż słupów i elementów monitoringu,
· instalowanie stanowisk odtwarzająco-nagrywających,
· programowanie i uruchamianie oprogramowania zarządzającego i nadzorującego.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych,
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne.
Teren budowy zadania 1,2,3 położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych
1550/3, 1550/21 będących własnością Gminy Wojkowice.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, gdzie będą realizowane
roboty będące przedmiotem zamówienia.
Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej wynikającymi z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. w Dz. U. z r. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) i umów z Wykonawcami robót budowlanych, a w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektami, wydanymi decyzjami, umowami, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
IV. Wybór oferty :
Wykonawca:
ASC Janusz Bartosz
ul. Świerczewskiego 40
41-100 Siemianowice Śląskie
Cena oferty : 4 800,00 zł (netto) + 1 1 104,00zł (VAT) = 5 904,00 zł (brutto)
W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu umieszczone na ogólnodostępnej stronie internetowej:www.wojkowice.4bip.pl wpłynęły 3 ofert:
Nr oferty
|
Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena zamówienia
( brutto) w złotych
|
Liczba pkt. w kryterium cena
|
1.
|
PROKOM Construction Sp. z o.o.
ul. Spółdzielcza 2, 41-200 Sosnowiec
|
14 169,00
|
42,00
|
2.
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„INWESDIM” Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 31 , 45-062 Opole
|
20 073,60
|
29,00
|
3.
|
ASC Janusz Bartosz
ul. Świerczewskiego 40
41-100 Siemianowice Śląskie
|
5 904,00
|
100,00
|
Uzasadnienie wyboru oferty :
Oferty spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Regulaminem postępowania
w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 113/2014 z dnia 20 maja 2014r.
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 3 złożonych ofert – nie podlegających odrzuceniu i wykluczeniu w przeprowadzonej ocenie uzyskała najwyższą ilość punktów - 100.
W postępowaniu zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100%.
Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty w terminie z nim uzgodnionym.
Opracowała:
Julita Malczewska
Zatwierdził :
B U R M I S T R Z
mgr Tomasz Szczerba
|