logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Zamówienia poniżej 30 tys. euro / Wyniki
1.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Oznaczenie sprawy: WGKiM.271.11.2014                                 Wojkowice, dnia 06.08.2014r.

 

Z A W I A D O M I E N I E

  o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

  1. Zamawiający:

 

Gmina Wojkowice

ul. Jana III Sobieskiego 290a

42-580  W o j k o w i c e

tel.  32  769-50-66,  fax.  32   769-50-73

 

  1. Tryb i rodzaj zamówienia :

 

       1. Rodzaj zamówienia:  usługa

       2. Tryb pozyskania ofert: zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie

           internetowej  zamawiającego.

 

  1.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.      Nazwa zamówienia:  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla

       zadania pn.:

Przebudowa zjazdu z drogi gminnej do budynków mieszkalnych

przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach”.

 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zgłoszenia wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla zadania pn.:„Przebudowa zjazdu z drogi gminnej do budynków mieszkalnych przy ul. Sucharskiego nr 29 a 31 w Wojkowicach”.

Opracowanie swym zakresem obejmuje przebudowę zjazdu na działce o numerze 1094/6 stanowiącą własność Gminy Wojkowice – KW – KA1B/00020224/5.

Planowana przebudowa zjazdu polegać będzie na rozbiórce istniejącego wjazdu, wykonaniu podbudowy, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej i odwodnienia.

Lokalizacja zjazdu zgodna jest z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:

1) projekt uproszczony ( materiały niezbędne do zgłoszenia robót budowlanych)

przebudowy zjazdu z drogi gminnej nr 634017 S - 3 egz. w wersji papierowej

+ wersja elektroniczna na CD (doc, dwg i pdf),

2) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego- po 2 egz. w wersji

papierowej + wersja elektroniczna na CD (format pdf i aktywny exel),

3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 

3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na CD (doc i pdf),

Dokumentacja winna być sporządzona w zakresie niezbędnym do uzyskania w Starostwie

Powiatowym w Będzinie dokumentu niezbędnego do rozpoczęcia robót budowlanych

związanych z przebudową zjazdu (zgłoszenie robót budowlanych).

Przed wykonaniem dokumentacji projektowej niezbędne będą ustalenia z Zamawiającym

dotyczące założeń projektowych.

 

Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:

Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z:

 

1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego

(Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z. późn. zm.),

2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),

3) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 Nr 243.poz. 1623 z późn. zm.),

4) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 260),

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

    

  1. Wybór oferty :

 

         Wykonawca : 

                               Biuro Projektowe „KONSTRUKTOR

                                       dr inż. Krzysztof Michalik

 

                               ul. Kolonia Stella 26,  32-500 Chrzanów

 

 

         Cena oferty :   5 000,00 zł (netto) + 1 150,00 zł (VAT) =  6 150,00 zł (brutto)

 

 W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu umieszczone na ogólnodostępnej stronie  internetowej:www.wojkowice.4bip.pl wpłynęły  3  ofert:

 

 

Nr oferty

Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena zamówienia

( brutto) w złotych

Liczba pkt. w kryterium cena

1.

PP Inżyniera Sp. z o.o.

ul. Świerczewskiego 40, 41-100 Siemianowice Śląskie

 

 

18 450,00

33,33

 

2.

Biuro Projektowe „KONSTRUKTOR

dr inż. Krzysztof Michalik

ul. Kolonia Stella 26, 32-500 Chrzanów

 

 

6 150,00

 

100,00

3.

„ABS – Ochrona Środowiska „ Sp. z o.o.

ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice

 

9 225,00

66,67

 

 

          Uzasadnienie wyboru oferty

Oferty spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Regulaminem postępowania

w sprawach udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 30 000,00 euro, określonym w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Wojkowice Nr 113/2014 z dnia 20 maja 2014r.

 

 

          Wybrana oferta jest najkorzystniejsza, ponieważ spośród 3 złożonych ofert – nie

          podlegających odrzuceniu i wykluczeniu w przeprowadzonej ocenie uzyskała najwyższą ilość

          punktów - 100.

W postępowaniu zastosowano tylko jedno kryterium oceny ofert: najniższa cena  – 100%.

 

         Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie

         zawarta z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty  w  terminie z nim uzgodnionym.                       

 

       Opracowała:

        Julita Malczewska

 

                                                                                                     Zatwierdził :

 B U R M I S T R Z

                                                                                            mgr inż.  Zofia Gajdzik

 

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Artur Jagiełło
Data wytworzenia informacji: 2014-08-07
Data udostępnienia informacji w BIP: 2014-08-07
Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-07 12:59

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top