logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Wyniki przetargów
1.

Ogłoszenie o zawarciu umowy

 WGKiOŚ.271.10.2011                                                                   Wojkowice, dn.22.06..2011r.

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi polegające na zarządzaniu cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice”
 
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania:
UZP – 131558-2011 z dn. 27.05.2011r.,
 
Nazwa i adres Zamawiającego :
Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                      ul. Sobieskiego 290A , 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:      komunalny@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:         www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                        0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                            0 (32) 769-50-73
 
Określenie przedmiotu zamówienia:
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP):
98371111-5 – Usługi utrzymania cmentarza
70330000-3 – Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice, zakres usługi obejmuje:
1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przestrzegania przepisów:
1) Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. Nr 23 poz.295 z 2000r. z późn. zm.)
2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań , jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. z 2008r. Nr 48 poz. 284).
3) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001r. ze zmianami)
4) Uchwały Nr XVII/73/2007 Rady Miasta Wojkowice z dnia 26.11.2007r. w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych na cmentarzu komunalnym w Wojkowicach.
5) Uchwały Nr XXVIII/158/2001 z dnia 12.06.2001r. w sprawie ustalenia „Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Wojkowicach”.
2. Wykonanie inwentaryzacji grobów oraz projektu zagospodarowania terenu cmentarza z wyznaczeniem wolnych miejsc grzebalnych (wytyczenie planu pól grzebalnych) w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy o zarządzanie na podstawie dostępnych dokumentów oraz spisu z natury .
3. Stworzenie elektronicznej bazy danych w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy o zarządzanie na podstawie dostępnych dokumentów oraz spisu z natury (Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt komputerowy, natomiast Zamawiający zapewni odpowiedni program)
4. W zakresie utrzymania cmentarza:
-bieżące utrzymanie czystości cmentarza, oraz obiektów znajdujących się na cmentarzu;
-zamiatanie alejek (minimum raz w miesiącu w sezonie wiosna-lato-jesień), odśnieżanie w sezonie zimowym, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi,wykaszanie traw na terenie cmentarza oraz na trawnikach przed cmentarzem;
-wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji;
-wykonanie cięć sanitarno -pielęgnacyjnych drzew i krzewów;
-wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń instalacji , ogrodzenia i nawierzchni alejek;
-usuwanie skutków aktów wandalizmu w tym napisów itp.;
- usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach, dojściach i dojazdach do cmentarza oraz na głównych alejkach cmentarza;
-zawarcie umowy na wywóz odpadów komunalnych z terenu cmentarza z firmą posiadającą zezwolenie na odbiór odpadów na terenie gminy Wojkowice i dbałość o dostosowanie częstości opróżniania pojemników do aktualnych potrzeb w sposób nie powodujący zalegania odpadów na terenie cmentarza;
-wyposażenie kaplicy w świeczki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty, świece i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych;
-sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Rady Miasta Wojkowice nr XXXVIII/158/2001r. (umieszczenie go w miejscu ogólnie dostępnym);
-organizacja ekshumacji zwłok i szczątków na zadanie prokuratury lub sądu;
-uczestnictwo, na życzenie rodziny zmarłego (jako jedna ze stron) w ekshumacji zwłok lub szczątków wykonywanych przez podmioty dokonującej ekshumacji;
-wykonanie tabliczek z oznaczeniem poszczególnych kwater w obrębie cmentarza;
-przeprowadzanie okresowych kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu (instalacja odwadniająca, wodna, kanalizacyjna, oświetleniowa) i utrzymanie ich w sprawności technicznej;
-obsługa urządzeń technicznych funkcjonujących na cmentarzu;
-pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego.
5. W zakresie administrowania cmentarzem:
-prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi (wyznaczenie miejsc grzebalnych)oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza komunalnego;
- nadzór nad wykonaniem grobu, który musi być zgodny z wytyczonym planem pół grzebalnych,
- ustalanie opłat należności z tytułu opłat cmentarnych zgodnie z Uchwałą Nr XVII/73/2007 Rady Miasta Wojkowice z dnia 26.11.2007r., które należy wpłacać w kasie Urzędu Miasta Wojkowice - kontrola wpłat tych opłat;
-nadzór pochówków – ustalanie miejsc, terminów i warunków pogrzebów;
-otwieranie i zamykanie bram cmentarza, udostępnianie kaplicy na uzasadnione zgłoszenie zakładów pogrzebowych;
-prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej, a w terminie 12 miesięcy (1rok) od podpisania umowy na zarządzanie cmentarzem komunalnym także w formie elektronicznej, a w szczególności:
            ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu,
            księgi grobów na cmentarzu,
            alfabetycznego spisu pochowanych na cmentarzu,
            rejestru kart zgonów,
            rejestru miejsc rezerwowych,
            ksiąg obiektów budowlanych;
-właściwe prowadzenie i zabezpieczenie sporządzanych dokumentów związanych z zarządzaniem cmentarzem w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim;
-przedkładanie zamawiającemu informacji (raportów kwartalnych) dotyczących ilości wymurowanych grobów, postawionych pomników, przeprowadzonych pogrzebów w terminie do dnia 5-go po upływie kwartału;
-udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym cmentarzem na żądanie zamawiającego.
6. Prowadzenie biura zarządcy cmentarza – załatwianie interesantów
7. Odpowiedzialność wobec uprawnionych organów i instytucji.
 
Nazwa i adres Wykonawcy, z którym zawarto umowę:
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe „INTERPROMEX” Spółka z o.o.
ul. Paryska 11
42-500 Będzin
za cenę ryczałtową miesięczną:
netto:   3. 905,00 zł  (słownie: trzy tysiące dziewięćset pięć złotych 00/100)
brutto: 4.803,15  zł (słownie: cztery tysiące osiemset trzy złote 15/100)
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wybrany wykonawca wraz z ofertą złożył dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrana oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o kryterium oceny ofert (cena -100%) określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
W wyniku wyboru oferty ww Wykonawcy zawarto w dniu 22.06.2011 umowę Nr WGKiOŚ -14/2011 na „Usługi polegające na zarządzaniu cmentarzem komunalnym Gminy Wojkowice”
Umowa, o której mowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej zgodnie z art.139 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE
WITOLD KWIECIEŃ

 


Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-06-22
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-06-22
Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-22 08:26

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top