logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

 

 

 

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

 

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwot określonych

w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 roboty budowlane

 

„ Budowa kompleksu sportowego przy  G i m n a z j u m

    w Wojkowicach,ul. Sobieskiego 211b – działka nr 628/25 ” .

 

 

1.  Informacja o Zamawiającym:

Zamawiającym jest:                              Urząd Miasta Wojkowice

Adres:                                                ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice

Adres poczty elektronicznej:                 zam1@wojkowice.pl

Adres strony internetowej:                     www.wojkowice.4bip.pl

Numer telefonu:                                   0 (32) 769-50-66

Numer faksu:                                       0 (32) 769-50-73

Godziny urzędowania:                           od 700   do 1500

 

2. Tryb udzielania zamówienia

 

1/ Postępowanie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo

   zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn. zm.)

   zwanej dalej „ustawą” oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na jej

   podstawie, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro do kwot

   określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

 

2/ W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

   zwanej w skrócie SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy.

 

3/ W sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy Prawo zamówień, zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. –  Kodeks cywilny z póżn. zm.

3.  Określenie sposobu uzyskania SIWZ:

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 6, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.

Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne

4.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

1/ Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych w którego skład wchodzi :

       - budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarze 19,10x32,10m z nawierzchnią

         poliuretanową jednokolorową –  613,10 m2 ;

       - budowa bieżni sprinterskiej czterotorowej, bieżnia będzie długości 71,55m i szerokości

         5,53m z nawierzchnią poliuretanowej jednokolorową, zakończona dwoma zeskokami do

         skoku w dal -  395,70 m2  (bieżnia) i  35,80 m2 (skocznia) ;

       - budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarze 22x44m z nawierzchnią

         poliuretanową dwukolorową  -  968,00 m2 ;

       - wykonanie ciągów komunikacji pieszej oraz opasek z nawierzchni z kostki betonowej –

         239,00 m2;

       - wykonanie skarp o nachyleniu 1:3 i 1:2 wokół bieżni i boiska o wym. 19,10x32,10m;

       - montaż ławek oraz koszy na śmieci;

       - montaż piłko chwytów wysokości 6m i długości 15 i 19m boiska o wym. 19,10x32,10m;

       - montaż ogrodzenia wys. 4,08m po obwodzie boiska 22x44m, ogrodzenie stalowe,

         panelowe, wandaloodporne;

       - obsianie trawą naturalną powierzchni wokół bieżni, boisk i skoczni w dal, powierzchnia

         ok. 1 000,00m2;

       - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni asfaltowo-betonowej boisk oraz szutrowej

          bieżni;

       - wykonanie niwelacji terenu;

       - usunięcie 1 szt. drzewa kolidującego z bieżnią sprinterską.

 

2/  Dojście oraz dojazd do projektowanego kompleksu boisk odbywać się będzie poprzez istniejącą

     infrastrukturę na terenie szkoły.

3/ Inwestycja nie stwarza barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

4/  Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji

     projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

     budowlanych ( opracowania wykonane przez firmę „ A m i b u d ”     Cezary  I l n i c k i ) 

     załącznik nr 1, nr 2, nr 3  SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami

     i sztuką budowlaną. Dokona oględzin obiektu w terenie.

5/  Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się ze wszystkimi warunkami

     lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględnił je w wynagrodzeniu

     ryczałtowym.

 

6/  Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP)

 

      45.21.22.20-4  -  roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

 

5.   Termin wykonania zamówienia:

 

  Termin wykonania zamówienia: –  31 sierpnia 2012r.

 

6.   Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

 

1/ Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2/ Posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 boiska sportowe o nawierzchni poliuretanowej o wartości min. 200 000,00 zł. (brutto) każde.

 

3/Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności:

 

- konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

4/ Sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5/ Wykazania braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

6/ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji

niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

7/ Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:

a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz każdy

z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,

b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.

 

7. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę:

 

1/  Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4  SIWZ,

 

 

Do oferty dołączyć kosztorys szczegółowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji przetargowej.

 

 

2/ Dowód wniesienia wadium (oryginał w odrębnej kopercie dołączonej do oferty).

3/ Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 10  SIWZ.

4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

5/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

6/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

7/ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony załącznik nr 5  SIWZ.

8/ Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania – wypełniony załącznik nr 6  SIWZ.

9/ Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

10/ Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

11/ Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 6.4.

 

12/ Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

 

- nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

13/ Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

Oświadczenia:

 

a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 7  SIWZ.

b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 8  SIWZ.

c) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.2) ogłoszenia o przetargu tj. oświadczenia potwierdzającego, że w stosunku do wykonawcy będącego osobą fizyczną nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – załącznik nr 9 SIWZ.

d) oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

e) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

 

Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).

 

f) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli

wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).

 

Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

 

8. Wadium

 

Wadium w wysokości – 13 000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych ) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

Wadium może być wniesione w następujących formach;

a) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego:

 

            ING Bank Śląski S.A.  O/Będzin   82 1050 1227 1000 0008 0157 0227

 

Do oferty należy dołączyć wyciąg bankowy lub kopię polecenia przelewu wraz z potwierdzeniem przez Zamawiającego zdeponowania na rachunku bankowym wyżej wymienionej kwoty z adnotacją : 

„Wadium – przetarg nieograniczony na budowę kompleksu sportowego przy Gimnazjum

w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b”

Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego.

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

9.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

 

Kryteria oceny ofert – cena oferty – 100%

 

 

10. Sposób oceny ofert

 

1/ Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu oraz ofert nie podlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy.

2/ W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.

3/ Każda oferta może uzyskać za dane kryterium 0 – 100 pkt przy zastosowaniu wzoru:

 

 

 

                        najniższa oferowana cena

                        spośród  złożonych ofert

cena oferty = ------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium tj. 100 %

                           cena oferty badanej

 

 

11. Sposób obliczenia ceny oferty.

 

1/ Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia,

   uwzględniającą podatek VAT i obejmuje:

-  wartość robót wynikającą z dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej

   oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

-  koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach, a bez których to robót wykonanie

   zadania byłoby niemożliwe (koszty robót związanych np. z przygotowanie i uporządkowaniem

   placu budowy, wywozem gruzu i nieczystości, dostawa mediów i inwentaryzacje

   powykonawcza, obsługę geodezyjna i geologiczną, opracowanie instrukcji eksploatacji,

   szkolenie użytkownika itp).

    

12.  Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia 19.12.2011 r.  do godziny 10:00  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11 (sekretariat).


13.Termin związania ofertą:

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.

 

14. Oferty częściowe i wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach.

 

 1/ Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych i uzupełniających (art. 67

ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia - prac określonych w punkcie 3.2 SIWZ.

 

2/ Zamawiający przeznacza na roboty dodatkowe i uzupełniające nie więcej jednak jak 5% wartości zamówienia podstawowego.

 

16. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 30.11.2011r.

      numer ogłoszenia  -  403338-2011

 

 

 Opracowała:

Julita Malczewska                                                                                                                                                                 

 

                                                                                    Zatwierdził:

                                                   

 

                                                                                            B  U  R  M  I  S  T  R  Z

                                                                                            Witold  K w i e c i e ń

                         

                                                                          

 

Wojkowice, dnia 30.11.2011r.                                                                                           



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-11-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-11-30
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-23 12:42

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top