logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

Ogłoszenie o przetargu - akcja zima

ZP/IiR-D.271.6.2011                                                                 Wojkowice, dnia 30.09.2011r.

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowej wartości powyżej 14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
 
na: „Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2011/2012”.
 
Zamawiającym jest:                            Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                 zam1@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                   www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                  0 (32) 769-50-66
Numer faksu:                                      0 (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                          od 700   do 1500
 
2.  Tryb udzielania zamówienia:
 
-          Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro, lecz nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
-          Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z 2010r., poz. 759 z późn. zmianami) oraz jej aktami wykonawczymi.
-          Podstawą prawną udzielenia zamówienia publicznego jest Art. 10 ust.1 oraz Art. 39-46 Prawo zamówień publicznych.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego:
Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 6, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
 
4. Opis przedmiotu zamówienia:
 
 Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie „Akcji zima” w sezonie 2011/2012 polegającej na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Usuwanie pryzm śniegowych we wskazanym przez Zamawiającego miejscach będzie realizowane tylko na telefoniczne zgłoszenie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Miejsce składania usuwanych pryzm zostanie wskazane na bieżąco przez Zamawiającego na odległość do 2 km.
Zakres usługi obejmuje:
 
-       odśnieżanie jezdni na całej szerokości,
-       posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
-       w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości,     
-       materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca)
 
Do rozliczenia usługi Wykonawca zastosuje :
 
? wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowego utrzymania dróg na terenie miasta     Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu i środków chemicznych,
? wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymania pogotowia zimowego – gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w momencie zgłoszenia potrzeby działania.
 
Wynagrodzenie ryczałtowe powinny uwzględniać następujący zakres usług i wymagania konieczne przy ich realizacji :
? uruchomienie pogotowia zimowego z dniem 15 listopada 2011r.
? rozpoczynanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg każdorazowo i natychmiast po zgłoszeniu telefonicznym i prowadzenie do odwołania. Odwołanie akcji skutkować będzie przejściem służb do stanu pogotowia zimowego.
? utrzymanie nawierzchni jezdni dróg w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego – zapobieganie i likwidacja gołoledzi, szronu, lodowicy, usuwanie śniegu i błota pośniegowego zgodnie z określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ standardami.
? stosowanie środków chemicznych po uprzednim usunięciu śniegu sprzętem mechanicznym
 
Długość ogółem   -   23,50 km
Powierzchnia ogółem       -   125273,30 m2
 
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień :
główny przedmiot :     90.62.00.00-9   - usługi odśnieżania
dodatkowe przedmioty :     90.63.00.00 -2    - usługi usuwanie oblodzeń 
5. Termin wykonania zamówienia:
 
- rozpoczęcie usługi   -   od 15 listopada 2011r.
- zakończenie usługi   - do 15 marca 2012r. (z możliwością przedłużenia w razie wystąpienia wymagających tego warunków atmosferycznych ).
6.   Warunki udziału w postępowaniu:
 
1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu
 
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 
1.       spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp,
2.       posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
3.        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.       w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem i wartością zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
5.      posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 
Stwierdzenie spełniania warunków – udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty według formuły: „spełnia – nie spełnia”.
 
2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców:
 
1)      Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe – osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia – prawo jazdy odpowiedniej kategorii, w zależności od obsługiwanego pojazdu;
2)      Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia:
- pługo-posypywarkę z solarką o pojemności skrzyni 4,5 m3 - min. 1 szt.,
- ciągnik z pługiem i posypywarką o pojemności skrzyni min. 1,0 m3 - min. 1 szt.,
- pojazd z pługiem i posypywarką typu MULTICAR o pojemności skrzyni min. 1,0 m3 –
   min. 1 szt.,
- ładowarka o pojemności łyżki 1,1 m3 – min. 1 szt.,
- samochód ciężarowy z pługiem – min . 1 szt.,
3)      Wykonawca przed rozpoczęciem usługi musi zabezpieczyć miesięczny zapas materiałów uszorstniających i soli drogowej niezbędnych do realizacji usługi a ich stan uzupełniać sukcesywnie w trakcie wykonywania usługi,
4)      Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki bezpieczeństwa, oraz oznakować pojazd samochodowy, zgodnie z warunkami wynikającymi z Ustawy „ Prawo o ruchu drogowym” z dnia 20.06.1997r. z póżn. zm. / Dz.U. Nr 98, poz. 602 /
5)      Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym    okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości za każde nie mniejszej niż 200.000,00 zł. wraz z podaniem nazwy inwestora, wartości usług, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane należycie,
6)      wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
7)             W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz   zakresu   usług,   których   wykonanie zamierza   powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega, że całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
 
7. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
2.     Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
3.      Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp – (wzór oświadczenia - Załącznik nr 6 do SIWZ) .
 
4.      Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 4.1.3. SIWZ – (wzór wykazu - Załącznik nr 7 do SIWZ).
 
4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 8 do SIWZ).
 
5.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które wymaga zamawiający, aby spełnić warunek określony w pkt. 4.1.2. (wzór wykazu - Załącznik nr 9 do SIWZ).
 
5.1.W przypadku przedstawienia w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.5. narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia – Załącznik nr 10 do SIWZ).
 
6.       Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 4.1.4. SIWZ,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – (wzór wykazu - Załącznik nr 11 do SIWZ).
 
7.      Dokumenty potwierdzające, że usługa przedstawiona w wykazie została wykonana należycie, np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających.
8.      Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 
Ponadto do oferty należy załączyć:
 
9.       Formularz ofertowy - (Załącznik nr 5 do SIWZ).
10.   Pełnomocnictwo do reprezentowania
10.1.   wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
10.2.   wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
 
8.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 
 
 1. Do wyliczenia ceny oferty przyjmuje się, że :
 
a)      w sezonie zimowym 2011/2012 obejmującym okres od 15 listopada 2011r. do 15 marca 2012r. ( łącznie 130 dni ) przyjmuje się 70 dni – pkt a – prowadzenia akcji zimowej i 60 dni – pkt b - utrzymywanie pogotowia zimowego.
 
b)      wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu środków chemicznych,
 
c)      wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymania pogotowia zimowego – gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w momencie zgłoszenia potrzeby działania – które musi stanowić 25 % wynagrodzenia ryczałtowego podanego w punkcie a.
 
2Cenę ofertową należy wyliczyć wg wzoru :
 
a)     koszt prowadzenia akcji zima
 
-          ryczałt dobowy akcji ….…zł .x 70 dni = ……zł.(netto) + podatek VAT = …..zł.(brutto)
 
b)     koszt utrzymania w pogotowiu załogi i sprzętu  
 
-          ryczałt dobowy pogotowia….zł. x 60 dni =..zł.(netto) +podatek VAT = ….zł. (brutto)  
 
c)      łączny koszt prowadzenia akcji zimowej wg wzoru :
 
a + b = c
 
  koszt prowadzenia akcji ………….zł. (netto) + ……… zł. podatek Vat + koszt utrzymania       pogotowia ………….… zł. (netto) + …………. zł. podatek Vat =   łączny koszt prowadzenia akcji ………..zł. (netto) + …………... zł. podatek Vat = ………………… zł. (brutto)
 
3. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
 
 1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%.
      Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów.
      Pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
 
Cn/Cb x 100 x 100% = liczba punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Cb – cena oferty rozpatrywanej,
100 – wskaźnik stały,
100% – kryterium oceny.
      
9.  Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia 12 października 2011r. do godziny 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11 (sekretariat).

10.Termin związania ofertą:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
 
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
 
12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
 
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
 
14. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 30.09.2011r.
           
numer ogłoszenia - 313494- 2011
 
BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE
Witold   Kwiecień

 



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Julita Malczewska
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-09-30
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-09-30
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-30 13:50

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top