logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego

Wojkowice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b oraz Budowa boiska sportowego do gry w piłkę ręczną przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 29
Numer ogłoszenia: 218767 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 7695066, faks 032 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b oraz Budowa boiska sportowego do gry w piłkę ręczną przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład opracowania kompleksu wchodzi zaprojektowanie : a) Boiska sportowego wielofunkcyjnego ze sztuczną nawierzchnią : - boisko o wymiarach 22,00 x 42,00 m (max.). b) Czterotorowej bieżni z tartanu : - długości bieżni 60m wraz ze skocznią do skoków w dal, c) Boisko do koszykówki - boisko o wymiarach 28x15m Odnośnie boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 29 przedmiotem opracowania jest boisko do piłki ręcznej o wymiarach 20x40m 2) Projektowane boisko wielofunkcyjne, czterotorowa bieżnia i boisko do koszykówki zlokalizowane będą na działce o nr 628/25 w Wojkowicach. 3) Projektowane boisko do piłki ręcznej zlokalizowane będzie na działce nr 1026/2 w Wojkowicach. 4) Zamawiający odnośnie kompleksu sportowego przy Gimnazjum w Wojkowicach, ul Sobieskiego 211b posiada mapę do celów projektowych - Załącznik nr 7. 5) W przypadku boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Sobieskiego 29, Wykonawca mapę do celów projektowych powinien uzyskać we własnym zakresie. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy opracowania projektu obejmuje: a) sporządzenia inwentaryzacji budowlanej w zakresie przeznaczonym do celów projektowych; b) opracowania dokumentacji geotechnicznych warunków posadowienia - 2 egz.; c) opracowania projektu budowlanego i wykonawczego: 1) kompleksu sportowego przy Gimnazjum w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 211b, dalej Kompleks sportowy, na który składają się: - boisko sportowe wielofunkcyjne ze sztucznej nawierzchni o wymiarach 22,00 x 42,00 m (max.); dalej Boisko wielofunkcyjne; - czterotorowa bieżnia z tartanu o długości bieżni 60m wraz ze skocznią do skoków w dal; dalej Bieżnia; - boisko do koszykówki o wymiarach 15mx28m ; dalej Boisko do koszykówki; 2) boiska do piłki ręcznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 29 o wymiarach 20,00 x 40,00 m; dalej Boisko do piłki ręcznej zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami Prawa Budowlanego gwarantującego wykonanie zadania zgodnie ze sztuką budowlaną (8 egz.) w zakresie: - zagospodarowania terenu, - projektu Boiska wielofunkcyjnego, Bieżni, Boiska do koszykówki oraz Boiska do piłki ręcznej. - ogrodzenia boisk wraz z wykonaniem piłkochwytów, - wyposażenia w sprzęt sportowy, - wykonania dojść, dojazdów i chodników, - wykonania odwodnienia boiska (drenaż wraz z odprowadzeniem do kanalizacji deszczowej), - wykonania niezbędnych elementów konstrukcyjnych, - wykonania przełożeń i przesunięć mediów poza obręb murawy boiska, jeżeli wystąpią; d) sporządzenia Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.); d) sporządzenia Przedmiarów robót oddzielnie dla każdego zakresu robót (2 egz.); e) sporządzenia Kosztorysów inwestorskich oddzielnie dla każdego zakresu robót( 2 egz.); f) jednokrotnej aktualizacji przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania; g) sporządzenia Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; h) dokonania pełnego uzgodnienia projektu ze wszystkimi stronami postępowania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień, pozwoleń (koszt wszystkich uzgodnień opinii, ponosi Wykonawca); i) sporządzenia kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) w zależności od skali opracowania o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, lub ewentualnie uzyskanie stosownego zgłoszenia dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu; j) uzyskania mapy dla celów projektowych dla Boiska do piłki ręcznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca musi wykazać, iż wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 usługę projektową o wartości minimum 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy brutto) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie wykazu usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazw odbiorców (inwestorów) oraz dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Informacje o doświadczeniu w tym zakresie powinny zostać wskazane w formularzu, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie usługę odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartościach wymaganych przez Zamawiającego.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje min. 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej i posiadającą jednocześnie aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Możliwe jest wykonywanie wyżej wymienionych funkcji przez obcokrajowców pod warunkiem posiadania przez nich odpowiednich analogicznych kwalifikacji i uprawnień, zdobytych poza granicami Polski. Jeżeli osoby te nie znają biegle języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz oświadczeń, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wymagane przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Damian Borzęcki
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2011-08-12
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-08-12
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-12 13:42

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top