rozstrzygnięty
--------------------------------------------
Wojkowice, dn. 27.05.2011r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowejwartości powyżej14.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
na „USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZARZĄDZANIU KOMUNALNYM ZASOBEM MIESZKANIOWYM GMINY WOJKOWICE”.
1. Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest: Urząd Miasta Wojkowice
Adres: ul. Sobieskiego 290A , 42-580 Wojkowice
Adres strony internetowej: www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu: (32) 769-50-66
Numer faksu: (32) 769-50-73
Godziny urzędowania: od 700 do 1500
2. Tryb udzielania zamówienia:
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej14.000 euro, lecz nie przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z późn. zmianami ).
- Podstawą prawną udzielenia zamówienia publicznego jest Art. 10 ust.1 oraz Art. 39-46 Prawo zamówień publicznych.
3. Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, oraz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zarządzanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Wojkowice, składającym się z:
a) lokali w budynkach, których Gmina Wojkowice jest jedynym właścicielem, o powierzchni użytkowej 1375,18 m2 - wykaz nieruchomości obejmujących m.in. adresy , powierzchnię lokali mieszkalnych, powierzchnię lokali użytkowych, powierzchnię budynku ogółem, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ,
b) lokali stanowiących własność Gminy Wojkowice w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 2228,58 m2 - wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych obejmujący m.in. ich adresy, powierzchnię lokali mieszkalnych i użytkowych stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zarządzanie określone w pkt 1 polega na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności prawnych, faktycznych i procesowych zmierzających do utrzymania stanu technicznego budynku nieruchomości w stanie nie pogorszonym, zgodnie z jej przeznaczeniem, jak również do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość, na poziomie mającym zapewnić bezpieczeństwo ludzi i mienia.
3. Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
4. Zarządzanie częścią zasobu stanowiącego własność Gminy Wojkowice składającą się z lokali położonych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych obejmuje wszelkie czynności, uregulowane szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, w zakresie w jakim mogą dotyczyć tych lokali.
5. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP):
70330000-3 – Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 1 lipca 2011 roku do 30 czerwca 2014r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonywanie nadal lub wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonywanie lub wykonanie, co najmniej jednej usługi polegającej na zarządzaniu lokalami mieszkalnymi o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000,00 m2.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: minimum jedna z osób wykonujących zamówienie lub uczestnicząca w jego wykonaniu musi posiadać ważną licencję zawodową zarządcy nieruchomości, określoną w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. Posiadają opłaconą polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych)
6. Posiadają, co najmniej jedno biuro obsługi najemców na terenie Gminy Wojkowice - warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty tytuł prawny (dokument stwierdzający prawo do usytuowania biura obsługi najemców – akt własności, umowa najmu, użyczenia, dzierżawy lub deklaracji o możliwości zawarcia jednej z tych umów w terminie do 1 lipca 2011r., wraz z oświadczeniem o możliwości funkcjonowania w okresie trwania umowy).
7. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w postępowaniu w postaci braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust. 1 ustawy Pzp.
8. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie 9, na zasadzie spełnia/nie spełnia
8. Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych)
Wadium należy wnieść w terminie do 8.06.2011r.
9. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 8.06.2011r. do godziny 1000 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
12. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
13. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67, ust.1 pkt 6 i 7 pzp. w sytuacji zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Gminy w trakcie realizacji umowy.
|