logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zamówienia Publiczne / Przetargi i Konkursy / Ogłoszenia rok 2011
1.

Ogłoszenie o przetargu

rozstrzygnięty
------------------------------------------------

 Wojkowice, dn. 23.05.2011r.

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
o szacunkowejwartości powyżej14.000 euro lecz nieprzekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
na „Wymiana pokrycia dachów z płyt azbestowo- cementowych na blachodachówkę wraz z dociepleniem budynku, izolacją piwnic i częściową wymianą stolarki okiennej w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych nr 19 i 21 przy ul. Sucharskiego w Wojkowicach”
 
Informacja o Zamawiającym:
Zamawiającym jest:                                         Urząd Miasta Wojkowice
Adres:                                                             ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice
Adres poczty elektronicznej:                              komunalny@wojkowice.pl
Adres strony internetowej:                                www.wojkowice.4bip.pl
Numer telefonu:                                               (32) 769-50-66
Numer faksu:                                                   (32) 769-50-73
Godziny urzędowania:                                       od 700   do 1500
 
Tryb udzielania zamówienia:
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej14.000 euro, lecz nieprzekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Prawa zamówień publicznych
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 113 z 2010r., poz. 795 z późn. zmianami).
- Podstawą prawną udzielenia zamówienia publicznego jest Art. 10 ust.1 oraz Art. 39-46 Prawo zamówień publicznych.
Określenie sposobu uzyskania SIWZ:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A pokój nr 13, raz pobrać ze strony internetowej określonej w punkcie 1 niniejszego ogłoszenia.
Udostępnianie SIWZ jest bezpłatne
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót składające się na zadanie pod nazwą „Wymiana pokrycia dachów z płyt azbestowo cementowych na blachodachówkę wraz z dociepleniem budynku, izolacją ścian piwnic i częściową wymianą stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 19 i 21 przy ul. Sucharskiego w Wojkowicach”
1 Zakres robót obejmuje:
a) Obiekt nr 1- budynek mieszkalny wielorodzinny nr 19 przy ul. Sucharskiego:
    - remont dachu – wymiana pokrycia dachu - rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo cementowych, transport, utylizacja płyt, wymiana konstrukcji z pokryciem dachu blachodachówką.
    - elewacja – wykonanie izolacji ścian piwnic, docieplenie ścian zewnętrznych
    - docieplenie stropu nad I piętrem - poddasza,
    - montaż okien piwnic i klatek schodowych,
    - remont opaski wokół budynku
 a) Obiekt nr 2- budynek mieszkalny wielorodzinny nr 21 przy ul. Sucharskiego:
    - remont dachu – wymiana pokrycia dachu - rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo cementowych, transport, utylizacja płyt, wymiana konstrukcji z pokryciem dachu blachodachówką.
    - elewacja – wykonanie izolacji ścian piwnic, docieplenie ścian zewnętrznych
    - docieplenie stropu nad I piętrem - poddasza,
    - montaż okien piwnic i klatek schodowych,
    - remont opaski wokół budynku
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa sporządzona oddzielnie dla budynku nr 19 i 21, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót dla budynku nr 19 stanowi Załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ
Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót dla budynku nr 21 stanowi Załącznik nr 4, 5 i 6 SIWZ
 
3. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CVP):
główny przedmiot: 45211340-4 – roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
Wykonawca udzieli 3 lata rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (każdego z jego elementów) licząc od dnia odbioru końcowego robót i 3 lata gwarancji jakości za wady przedmiotu zamówienia(każdego z jego elementów) licząc od dnia odbioru robót.
6. Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikację zamówienia Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom, w zakresie objętym zezwoleniem określonym w pkt 8.1.1 SIWZ
 
5. Termin wykonania zamówienia:
1 Termin wykonania zamówienia ustala się następująco:
- termin rozpoczęcia robót – nie później niż w ciągu 7 dni od przekazania placu budowy,
przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy,
- termin zakończenia całości robót - w ciągu 5 miesięcy od przekazania placu budowy.
 
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, t.j. posiadają decyzję zezwalającą na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub zatwierdzony program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest.
Decyzje te musi posiadać wykonawca, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych wykonawców.
b) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w tym:
a) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie lub remoncie pokrycia dachowego w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2
b) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na dociepleniu ścian budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2
c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawca dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1.a do 1.d powyżej, winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunek udziału w postępowaniu w postaci braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp
4. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie 9 SIWZ (Informacje o oświadczeniach i dokumentach), na zasadzie spełnia/nie spełnia
5. Spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy oraz warunków w postaci braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy, muszą zostać wykazane przez Wykonawcę nie później niż na dzień składania ofert.
 
7. Wymagania dotyczące wadium:
1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2 Oferent wnosi wadium w pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek Zamawiającego 82105012271000000801570227
lub w jednej w poniższych form:
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
3 Wadium wnosi się w terminie do dnia 13.06. 2011r.
4 Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6 Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
 
8. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:     cena – 100%
 
9. Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia  13 czerwca 2011r. do godziny 1000 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, pokój nr 11.
 
10. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia ostatecznego złożenia oferty.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
 
                                                                                       BURMISTRZ MIASTA WOJKOWICE
 

 


Załączniki: Rozmiar:
142.500 KB
37.500 KB
28.000 KB
39.500 KB
36.000 KB
34.500 KB
71.000 KB
103.500 KB

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Wojkowice
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Wyderka
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2011-05-23
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-05-23
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-23 08:30

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top