logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zakład Gospodarki Komunalnej / Ogłoszenia
1.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Wojkowice: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice
Numer ogłoszenia: 287348 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach , Ul. Jana III Sobieskiego 290 A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 760 20 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : a) obsługa sieci wodociągowej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej; - konserwacji elementów sieci wodociągowej; - regulacji sieci wodociągowej; - okresowym płukaniu sieci wodociągowej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; - diagnostyce sieci wodociągowej; b) obsługa sieci kanalizacyjnej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci kanalizacyjnej; - konserwacji elementów sieci kanalizacyjnej; - regulacji sieci kanalizacyjnej; - likwidacji niedrożności na sieci kanalizacyjnej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; c) wymiana i montaż wodomierzy; d) naprawa nawierzchni dróg i chodników po awariach. Zamawiający przewiduje następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac: ilość roboczogodzin - 6500 r-g praca sprzętu samochód dostawczy (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem) - 2000 m-g samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 -140 m-g koparka o pojemności łyżki 0,4 -0,6m3 - 220 m-g samochód wielofunkcyjny SC/SW - 110 m-g samochód SW - 50 m-g samochód SC - 180 m-g beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g odtworzenia (korytowanie, podbudowa, nawierzchnia): na nawierzchniach bitumicznych - 300 m2 na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2 na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2 na zieleńcach -100 m2 diagnostyka sieci - 180 r-g materiały rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz: 90 - 60 mb 110 - 60 mb 160 - 60 mb 200 -100 mb złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz: 110/100 - 15 szt. 160/150 - 15 szt. 200/200 - 10 szt. półkompensator DN.: 80 - 5 szt. 100 - 10szt. 150 - 10 szt. 200 - 5 szt. 250 - 2 szt. kompensator DN.: 80 - 3 szt. 100 - 5 szt. 150 - 5 szt. 200 - 2 szt. 250 - 2 szt. opaska DN : 80 - 10 szt. 100 - 20 szt. 150 - 20 szt. 200 - 20 szt. 250 - 6 szt. 400 - 6 szt..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.00-3, 71.31.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. : Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 92 1050 1360 1000 0090 3072 6260. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 5 listopada 2015r., wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy [poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)] wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w pok. nr 2, w budynku siedziby zamawiającego. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy zawierającego informację o terminie złożenia tych dokumentów. 8. Wadium może wnieść osoba trzecia. 9. Zamawiający zwraca wadium wedle zasad przewidzianych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji aktualizacji przesłanek przewidzianych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 11. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1) wadium może być wniesione przez każdego z tych wykonawców, jednak w dokumencie wadialnym powinno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich wykonawców wadium jest wnoszone.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli: posiada zezwolenie na transport odpadów potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. odpadów o kodach: 13 05 01* - odpady stałe z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach 13 05 03* - szlamy z kolektorów 13 05 06* - olej z odwadniania olejów w separatorach 13 05 08* - mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach 19 08 02 - zawartość piaskowników 20 03 06 - odpady ze studzienek kanalizacyjnych 20 02 02 - gleba i ziemia, w tym kamienie W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - obowiązujące zezwolenie właściwego organu na transport odpadów o podanych powyżej kodach.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością każdą z niżej wymienionych usługi w podanym co najmniej zakresie: a) usuwanie awarii sieci wodociągowej - min. 40 szt., b) eksploatacja sieci kanalizacyjnej wraz z przepompowniami i osadnikami o długości min. 25 km, c) mechaniczne czyszczenie sieci kanalizacyjnych o łącznej długości min. 25 km, d) eksploatacja sieci wodociągowej o łącznej długości min. 50 km, e) naprawa sieci kanalizacyjnych, której długość wynosi min. 25 km, metodą wykopową; f) konserwacja studni kanalizacyjnych min. 30 szt. odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników i terenów po awariach i pracach na sieci uzbrojenia podziemnego o powierzchni min. 500 m2, h) pełnienie całodobowego pogotowia gwarantującego dyspozycyjność w zakresie usuwania awarii na sieciach wod. - kan. - minimum 1 umowa z podmiotem zarządzającym siecią. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; obejmujący zakres przedmiotowy i ilościowy podany w pkt. 5.2.3 lit. od a) do h) SIWZ, Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w pkt powyżej są: poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, związanych z usuwaniem awarii lub bieżącą eksploatacją sieci wod.-kan., będących świadczeniami okresowymi lub ciągłymi, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania potencjału technicznego jeżeli: Dysponuje niezbędnym sprzętem do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: koparką o pojemności łyżki 0,14 - 0,16m3 - 1 szt., koparką o pojemności łyżki 0,4 - 0,6m3 - 1 szt., samochodem samowyładowczym do 5t - 1 szt., samochodem samowyładowczym powyżej 5t - 1 szt., samochodami dostawczymi (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem) - 3 szt., beczkowozem do dostawy wody pitnej o pojemności min. 3,0m3 - 1 szt., samochodem do czyszczenia kanalizacji wielofunkcyjnym SC/SW - 1 szt., kamerą do inspekcji kanalizacyjnej wraz z oprogramowaniem- samojezdna, z możliwością pomiaru spadku, opracowania dokumentacji na CD- możliwość inspekcji kanałów w zakresie średnic Ø100- Ø600mm - 1 kpl., samochodem SC - 1 szt., samochodem SW - 1 szt., rozporami zabezpieczającymi wykop - 2 kpl., zgrzewarką doczołową do zgrzewania rur PE - 1 szt., zgrzewarką elektrooporową - 1 szt., pompami szlamowymi - 2 szt., W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz obejmujący określone narzędzia i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Dysponuje osobami, które będą kierowały pracami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, które to są osobami zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 932 ze zm.). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia do kierowania pracami tożsame do powyższych, wykonywane przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Dopuszcza się zamianę osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowej bez ograniczeń na osobę posiadającą tożsame lub wyższe uprawnienia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie przy wykonywaniu usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 5a do SIWZ,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków niniejszej umowy muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: target=_new>http://www.wojkowice.4bip.pl/index.php?idg=25&id=500&x=10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach z siedzibą w Urzędzie Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach z siedzibą w Urzędzie Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Załączniki: Rozmiar:
86.473 KB

Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Wroński
Osoba, która wprowadziła dane: Adrian Matusiak
Data wytworzenia informacji: 2015-10-27
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-10-27
Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-27 14:39

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top