logo bip.gov.pl

 Urząd Miasta Wojkowice

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Zakład Gospodarki Komunalnej / Ogłoszenia
1.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wojkowice: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice
Numer ogłoszenia: 325866 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287348 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wojkowicach, Ul. Jana III Sobieskiego 290 A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 760 20 78, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii oraz bieżąca eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miasta Wojkowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : a) obsługa sieci wodociągowej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej; - konserwacji elementów sieci wodociągowej; - regulacji sieci wodociągowej; - okresowym płukaniu sieci wodociągowej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; - diagnostyce sieci wodociągowej; b) obsługa sieci kanalizacyjnej polegająca na: - usuwaniu awarii i bieżącej eksploatacji sieci kanalizacyjnej; - konserwacji elementów sieci kanalizacyjnej; - regulacji sieci kanalizacyjnej; - likwidacji niedrożności na sieci kanalizacyjnej; - naprawie i wymianie urządzeń i armatury zabudowanej na sieci; c) wymiana i montaż wodomierzy; d) naprawa nawierzchni dróg i chodników po awariach. Zamawiający przewiduje następujący zakres ilościowy dla ww. kategorii prac: ilość roboczogodzin - 6500 r-g praca sprzętu samochód dostawczy (pogotowia wodnokanalizacyjnego z wyposażeniem) - 2000 m-g samochód samowyładowczy do 5 ton - 40 m-g samochód samowyładowczy powyżej 5 ton - 320 m-g koparka o pojemności łyżki 0,14 -0,16m3 -140 m-g koparka o pojemności łyżki 0,4 -0,6m3 - 220 m-g samochód wielofunkcyjny SC/SW - 110 m-g samochód SW - 50 m-g samochód SC - 180 m-g beczkowóz do dostawy wody pitnej o poj. min. 3,0 m3 - 100 m-g odtworzenia (korytowanie, podbudowa, nawierzchnia): na nawierzchniach bitumicznych - 300 m2 na kostce ( granit, klinkier) - odzysk 100% - 100 m2 na chodnikach (kostka, płytki) - odzysk 60% - 300 m2 na zieleńcach -100 m2 diagnostyka sieci - 180 r-g materiały rury PE 100 SDR 11 PN 1, 6MPa Dz: 90 - 60 mb 110 - 60 mb 160 - 60 mb 200 -100 mb złącze nierozbieralne kołnierzowe PE- STAL Dz: 110/100 - 15 szt. 160/150 - 15 szt. 200/200 - 10 szt. półkompensator DN.: 80 - 5 szt. 100 - 10szt. 150 - 10 szt. 200 - 5 szt. 250 - 2 szt. kompensator DN.: 80 - 3 szt. 100 - 5 szt. 150 - 5 szt. 200 - 2 szt. 250 - 2 szt. opaska DN : 80 - 10 szt. 100 - 20 szt. 150 - 20 szt. 200 - 20 szt. 250 - 6 szt. 400 - 6 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 45.23.21.00-3, 71.31.50.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·   Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.- Lider konsorcjum, ul. Kościuszki 140, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

·    Unimark Sp. z o. o., ul. Niwy 38, 34-100 Wadowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 724599,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·                     Cena wybranej oferty: 656409,25

·                     Oferta z najniższą ceną: 656409,25 / Oferta z najwyższą ceną: 860167,58

·                     Waluta: PLN .

 


Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komuanlnej
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Wroński
Osoba, która wprowadziła dane: Anna Jaworecka
Data wytworzenia informacji: 2015-12-01
Data udostępnienia informacji w BIP: 2015-12-01
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-01 13:39

« powrót
 
rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj
top